This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

het grote voetbal topic #10

Status
Not open for further replies.
Zweden of Rusland....wat een genot.

Laat de rest elkaar maar uitschakelen. (ita/spa bijv)

Boulahrouz is onder begeleiding van de politie afgevoerd volgens Nu.nl

Dope?

Btw wel gaar dat Nederland straks weer Italië kan treffen, was leuker geweest als ze die pas in de finale zouden treffen. Betwijfel namelijk of het voordeel is om nogmaals tegen gemotiveerde Italianen te spelen.

Dope?

Ik lees het ook ja, ben benieuwd wat de reden is.

Ik vond Nederland gisteren wel oké, je wist dat het minder zou worden, er stond geen druk meer op de wedstrijd en dat zie je terug in het spel.

Zaterdag wordt er weer geknald 8)!

Dope?

Las het ook net.. Heel vreemd maar waarom zou je anders in een auto van de organisatie en onder politiebegeleiding weg moeten?

AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz heeft woensdag de training van het Nederlands elftal verlaten. De verdediger van Oranje, die alle drie de groepswedstrijden in de basis startte, verliet het trainingsveld vroegtijdig wegens familieomstandigen. Zijn vrouw is in het ziekenhuis van Lausanne opgenomen wegens complicaties bij de zwangerschap.

Bron: Telegraaf.

Rafael Van der Fart
AMSTERDAM - Het is de oplettende kijker dinsdagavond waarschijnlijk wel opgevallen... Tijdens Nederland-Roemenië hadden de wisselspelers het zwaar nadat Rafael van der 'Fart' iets lijkt te hebben laten schieten...

Wesley Sneijder, Joris Mathijsen en Nigel de Jong duiken weg in hun shirt om de stank te kunnen verdragen...

Ik vind daarnaast 'man of the match' voor van Persie ook totaaaaaal verkeerd.. Wat een kansen heeft die gast gemist zeg voordat hij eindelijk wist te scoren :X

Hey ik zie jou nog geen bal over 60 m vanuit de lucht stil leggen op je voet hoor En dat doelpunt, die was ook niet gemakkelijk hoor :*

Status
Not open for further replies.