This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote poets, reinig en blinkmiddelen topic #6

Wat kan ik het beste gebruiken om een lederen stuur weer wat mooier/strakker te krijgen?

Ik heb het even bij ons van het Passatforum geleend maar wellicht is het ook geschikt voor je stuur.
Hoop dat je er iets mee kan!
 
Jammer van de foto kwaliteit, maar van het weekend de auto weer even gepoetst. Wat is uni zwart toch een mooie lak als die gepoetst is

 
Daar heb ik mee gepoetst en kan je eigenlijk geen fouten mee maken. Een rotary werkt een stuk sneller, maar als leek is een DAP een prima apparaat om het poetsen mee te leren.
 
Afgelopen weekend wat gekocht om krasjes weg te krijgen, lak van de 156 heeft namelijk 'wat aandacht' nodig :X Dus vanavond aan het proberen geweest, eerst dak kleien (kwam me een zooi vanaf 8P) daarna met de polish erop (met de hand dus nu lamme armen) en daarna in de wax gezet. Kostte me 1,5 uur voor alleen het dak en heb het resultaat nog niet echt goed kunnen zien, dus ik hoop dat het resultaat me bevalt morgenvroeg