This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Kan best dat ze er nog in zitten hoor, maar heb ze er niet los bij gekregen.

Nu wil ik enkel nog wat pads er bij, nog wat doeken, spul voor het interieur en Gold Class Shampoo, glimt ie nog meer zei boyd?

Edit// Nog bedankt voor de tips!
 
Daniël. said:
€114,93,-

En dan moet ik nog een aantal dingen.
Dus denk wel dat ik tegen de €175/200,- kwijt ben in totaal..

KANIS! Dat zijn 250 guldens ja!

Ik ge trouwens wel out van die spacey super duper turbo namen hoor.
 
Xander said:
KANIS! Dat zijn 250 guldens ja!

Ik ge trouwens wel out van die spacey super duper turbo namen hoor.

Ik ging vooral out toen die gast de naam "water magnet" liet vallen.
 


Nxt Carwash
Scratch X
quick clay detailing system
step 1: paint cleaner
step 2: polish
nxt carwash
gold class trim detailer
hot rims all wheels cleaner
nxt glass cleaner
7 pads, 1 kwijt
ultimate wash mit
water magnet
2 * micro fiber
glass dual fiber towel

Ga maar niet uitrekenen wat het kost
 
Last edited:

Beetje bs volgens mij hoor, dat laatste. Hij bedoeld waarschijnlijk hoge druk spuit, maar een simpel tuinslangetje kan echt wel
 
Waren de pads in de aanbieding ofzo?

Waarom spuit je dan ook in een wasbox met hoge druk?
Denk dat het opzich best wel moet kunnen.
Rij eens hard door de regen, heb je hetzelfde effect lijkt mij.
 
BaasB said:
Beetje bs volgens mij hoor, dat laatste. Hij bedoeld waarschijnlijk hoge druk spuit, maar een simpel tuinslangetje kan echt wel

Op de gebruiksaanwijzing staat het ook.

Als je de kop van je tuinslang haalt en gewoon een dun straaltje hebt kan het wel. Maar als je het niet wil geloven, het staat echt op die fles.
 
Lennox said:
Op de gebruiksaanwijzing staat het ook.

Als je de kop van je tuinslang haalt en gewoon een dun straaltje hebt kan het wel. Maar als je het niet wil geloven, het staat echt op die fles.

Hmm ok
Maargoed, ik ga echt niet moeilijk doen met emmers vullen etc. Doe het altijd met tuinslang, en resultaat wordt er imo echt niet minder om
 





Ik moet echt leren foto's maken :X, maar het resultaat is echt verbluffend. Die golf werd normaal met ajax schoongemaakt :+

Mn ma stond echt met dr ogen te knipperen. Vandaag als proefproject gebruikt

Velgenspul heb ik niet, dus die heb ik maar met turtelspray gedaan. Vanwege de inparkeerskills van mn ma is het toch zonde zoiets te kopen, en die van mij waren nog gloednieuw.
 
carnuba gehalte zou hoger zijn in swissol.. en tis idd stuk duurder als meq, veel dure autodealers gebruiken swissol.
 
vandaag voor t eerst meguairs gebruikt.. ik moet zeggen dat het veel prettiger werkt dan autoglym (en t ruikt ook beter), resultaat vind ik nagenoeg t zelfde..
 
Carlosz said:
vandaag voor t eerst meguairs gebruikt.. ik moet zeggen dat het veel prettiger werkt dan autoglym (en t ruikt ook beter), resultaat vind ik nagenoeg t zelfde..

Ik vind het ook geweldig ruiken , heel je auto in de parfum :~ :love:
 
Die Hotrims spray, is dat niet lichtelijk agressief?

Of maakt het niet uit al zit die shit 1 minuut op je velgen ipv de aangegeven 15 seconden?
 
Ik weet wel dat de meeste velgenreinigers erg agressief zijn, heb zelfs al meegemaakt dat de lak van de velg in de hoekjes waar het spul zich ophoopt begint af te bladeren..

Nu ff een vraagje.. Is er een goedje van meguairs waarmee je ff snel vuil van de auto af kunt poetsen.. dus bijvoorbeeld vogelscheit?
 
Ik heb heel vaak dat je van die strepen overhoud na ut poetsen 8P
Wat doe ik verkeerd?

En ben eingelijk wel bereid om wat goeie poets te kopen van Meguiars, maar wat zou ik dan moeten kopen? Ook iets voor de zwarte lijsten enzo
Hoef geen shampoo ofzo echt puur om het poetsen

En zag dat iemand ook een soort klei had wat is dat precies?? Soort cleaner ofzo?? Waar is dat voor nodig?

Ben bereid om ongeveer 150e uit te geven
 
Status
Not open for further replies.