This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
dna-ben said:
Heb toen zelf de tech. protectant spray gekocht omdat dit gewoon de vernieuwde (en dus waarschijnlijk ook verbeterde) versie van de Natural shine dinges is.
Zie deze niet in het `06 boekje staan?
Of kijk ik er overheen?
 
ligt eraan...is het door de lak heen of niet. Zo ja, moet het opnieuw gespoten worden. Zo nee, met lakstift bijwerken. Poetsen + polijsten.
 
dat begreep ik wel,


maar als ik op de vorige pagina keek, zie ik 40 doozen staan om je auto mee te wassen. ik dacht misschien zat daar wat tussen wat een beetje krasjes adfekt. want je ziet bij mij idd het wit onder de lak. mara van veraf valt het wel mee. alleen als ik de car wax. valt het meer op. dus misshien iets van kleur wax ofzo? of van die super potjes van de vorige pagina ofzo
 
Hey Rayb...
Zou de softwashgel nemen... Heb zelf de nxt en de gel, maar omdat die gel zo geconcentreerd is heb je maar een klein beetje nodig per emmer en is dus ook voordeliger... Resultaat is naar mijn mening gewoon hetzelfde...
 
Poetsbedrijf is nog steeds niet me auto komen halen :X Dan maar zelf doen van het weekend ofzo
 
Hahahaha Ja, nou ja ze zouden hem halen als ze onze gebruikte auto kwamen terug brengen. Zie ze wel verschijnen dan...maar ik moet me auto vandaag weer terug hebben, dus vandaar
 
dna-ben said:
Hey Rayb...
Zou de softwashgel nemen... Heb zelf de nxt en de gel, maar omdat die gel zo geconcentreerd is heb je maar een klein beetje nodig per emmer en is dus ook voordeliger... Resultaat is naar mijn mening gewoon hetzelfde...

Mhja als het resultaat hetzelfde is waarom brengen ze dan 3 verschillende producten op de markt om je auto mee te wassen? :?
 
Ik had vandaag de proefverpakking binnen gekregen, auto gewassen ff een stukje van me dak gedaan.

Spul werkt echt goed en het ruikt ook nog heerlijk. Ik ben in staat om me hele dashboard te doen
 
Aprilia_area 51 said:
Meguiars gek! :#
Ik had me gisternacht nog voor genomen, nee! Ga morgen (vandaag dus) niks meer kopen, tis eerst even gebeurd. Ik ree er langs, en me auto ging van zelf na rechts en stopte van zelf voor de winkel En toen kon ik de verleiding niet weerstaan.

Tis al wel weer een beetje uit de hand gelopen iig.
Morgen vroeg foto, ben nu doodop en ga eerst ff pitten :*
 
heeft dat Meguiars ook iets om lichte krassne mee te bedekken of te zorgen dat ze minde ropvallen op een donker blauwe topt zwarte auto
 



- NXT Generation Car Wash
- NXT Generation Car Wash (2x proefverpakking)
- NXT Generation Tech Wax
- NXT Generation Glass Cleaner
- Gold Class Trim Detailer

- Water Magnet Drying Towel
- Supreme Shine Microfiber
- High Tech Applicator Pads
 
Ik was ook dik over de 100 euro kwijt, maar zo n pad krijg je toch gewoon bij die NXT wax bijgeleverd? Bij mij zat er iig 1 bij.

Tip van die gast was om als het ware een kruis over die pad te leggen met wax (heel dun). Bij het uitsmeren pak je dan toch heel die pad en je brengt niet teveel op. Naar verloop van tijd zal hij zo vol gezogen zitten dat je nog maar weinig hoeft aan bij te smeren.

En na het wassen met emmers water afspoelen, niet met de tuinslang. Schijnt iets in die shampoo te zitten dat je er anders gelijk weer afspuit met hoge druk.
 
Status
Not open for further replies.