This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het *Grote Poets, Reinig en Blink* middelen topic

Status
Not open for further replies.
Daniël. said:
*Gaat richting VW Store, om te kijken of daar de artikelen zijn die ik nog mis :X
Straks maar even heen, zit toch dichtbij me werk.

Dan maar even de "Water Magnet Drying Towel" en

En welk artikel is beter voor het interieur?
- Quik Interior Detailer
- Natural Shine Winyl & Rubber Protectant

Denk zelf het laatste? En heb je NXT Generation ook nodig?
 
Zou voor de interior detailer gaan, omdat die speciaal voor interieur-materialen geschikt is...
Welke NXT. bedoel je dan?

Ook maar even een fotootje van me spul geschoten. Weet er iemand hier trouwens een goed polijstmiddel voor de ruiten?


 
Kikker doet het hier niet

@ forum van meg. zelf zeiden ze Natural Shine Winyl & Rubber Protectant. En ik bedoelde NXT Generation Tech Protect.
 
Even over het wassen,

- NXT Generation Car wash
- NXT Generation Tech Wax

En als optie, Gold Class Car Wash Shampoo en Conditoner ?
 
Daniël. said:
Even over het wassen,

- NXT Generation Car wash
- NXT Generation Tech Wax

En als optie, Gold Class Car Wash Shampoo en Conditoner ?

Die zooi die ik heb gekocht (en boven je gepost) werd als basis kit door de eigenaar van die shop aangeraden. Schijnt ook op dat meguairs forum te zitten.

Die 2 producten hierboven. Die "wonder zeem" , washandschoen (hij zei dat spons echt tuig was) en microvezeldoekjes.
 
ik vind vet om te lezen hoe en wta je er allemaal voor over hebben om je auto te laten glanzen. maar nu vraag ik me af., als jullie gaan douche hebben jullie dan ook 20 verschillende flesjes enzo. zou igg wel vet zijn

maar denk toch dat ik me een paar flesjes ga halen, ik heb alleen veel steen schade voor. en mijn kleur auto is ook wazig. tussen zwart en donker blauw.
wat kan ik dara het beste voor pakken
 
Net ook mn auto een keer echt goed schoongemaakt..

Eerst de binnenkant goed schoongemaakt, en daarna met cockpitspray behandeld.... Binnenkant is echt een vuilnisbak bij mij, alle rotzooi gaat over mn schouder naar de achterbank

Daarna de buitenkant goed gewassen en droog gemaakt. Ook de velgen en onder de motorkap de boel goed onder handen genomen.. Toen de bekenden Mequiars proefverpakking erover.. Heb dat ding een jaar geleden voor het laatst in de wax gezet. Wist niet meer dat ie zo kon glimmen :W

Al met al toch dik 2,5 uur bezig geweest 8P
 


Wat wou die gast doen dan

De politie bellen die een half uur later jou komen weg schoppen. En ondertussen heb jij je ramen alweer schoon :#
 
auto in wasbox laten staan doe ik ook altijd, aangezien het er daarbuiten (als ik auto goed was) altijd te warm is , 1 x gezeik gehad en toen 1 euri gepakt in apparaat gedaan, en pistool gewoon in houder laten zitten, menneer liep toen boos weg, en kwam niet terug....


ennuh gast erboven, donkere autos zijn juist lekker om te poetsen, resultaat is altijd veel mooier (lijkt) 2.5 uur om auto te waxen schoonmaken en alles is echt heel snel, als ik echt grondig wil poetsen ben ik zo een hele dag bezig. als ik alle stappen met mequiars spul gaat doen, ben ik vaak zelf 2 dagen bezig, resultaat is dan wel uber.... heb trouwens een polijstmachine besteld, waarmee je aantal toeren en alles kan afstellen, ben benieuwd hoe hij daarmee gaat worden...
 
Vandaag dus de 0t0 van mijn moeder gedaan, had ik in een ver verleden eens belooft, en vandaag was het tog mooi dagje ervoor.

Het gaat om een opel vectratje
Foto's voor dat ik begon, let btw niet op de krassen, ding is van me opa geweest, en een krasje meer of minder boeide hem niet zoveel:X






Toen hard aan de slag gegaan.
- Gewassen met washandschoen en tech was
- Drooggemaakt met water magnet
- Geclayed voor me leven, heb de tip van zraa gebruikt, dus een verstuivertje met water en zeep
- resultaat is hetzelfde, alleen een hoop zeep, dus weer wassen
- en dus droogmaken
- toen de paint cleaner eroverheen, en het begon al lekker te glimmen:W (zon scheen al hier, maar geloof maar dat het beter was als eerst)



- Toen de polish gebruikt, met een praxis poetsmachine.
- Dan de Tech Wax, deze heeft half uurtje in de zon zijn werk kunnen doen
- ondertussen de kunststof zwarte delen met trim detailer gedaan
- wieldoppen geprobeerd met velgenspray, maar haalde niet veel uit
- ramen gedaan met ramenspul+doek van Meg.
- Wax afnemen
- Met quick detailer nog even auto langsgelopen

Dit alles in nog geen 4 uur tijd8P
Maar het resultaat, oordeel zelf maar













Mede mogelijk gemaakt door:


h0i:*
 
Net NXT Generation Car wash mee genomen, maar welk spul moet ik nou nemen voor het interieur? Natural Shine Winyl & Rubber Protectant of NXT Generation Tech Protect.
 
Heb toen zelf de tech. protectant spray gekocht omdat dit gewoon de vernieuwde (en dus waarschijnlijk ook verbeterde) versie van de Natural shine dinges is.

2e poging



 
Dat je zoveel tijd in het wassen van je auto kan besteden. Maar oke het resultaat is er dan ook

Morgen gaat mijn auto naar de poetser. Dus ben benieuwd hoe die eruit gaat komen
 
Lennox, beter koop je al die watermagnets op!. Dan koop ik er 1 van je. Is namenlijk niet meer aan te komen Golf en Astra glimmen lekker 8)
 
BoydM said:
Lennox, beter koop je al die watermagnets op!. Dan koop ik er 1 van je. Is namenlijk niet meer aan te komen Golf en Astra glimmen lekker 8)

Ik had de laatste bij die winkel..... (Spijkenisse Brezan). })
 
Jongens even een vraagje over dat Meguiars spul.

Er zijn dus 3 dingen om te wassen, namelijk:

NXT Generation Car Wash:


Soft Wash Gel:


Gold Class Car wash shampoo & Conditioner:


Welke is nu de beste om te gebruiken als je maar 1 shampoo product wilt kopen :?
 
Status
Not open for further replies.