This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote kiteboard topic #1

Als ik ooit eigen spullen heb. Zal ergens eind augustus/begin september pas worden denk ik
 
wacht dan nog een maandje,... denk dat dan veel gear wordt verkocht ivm de nieuwe lijn voor 2012?

Denk dat je dan lang moet wachten want kiten gaat gewoon door in de herfst en voor sommige zelfs in de winter. En wil niet te lang wachten, vind het nu serieus kut dat deel 2 van mijn cursus pas over 1,5 week is. Heb ook nog niets gevonden over spullen huren oid...echt bout
 
Natural High kan je huren. Koop dan alvast een pak en trapeze dat scheelt kan je zo mee met iemand..
 
Natural High kan je huren. Koop dan alvast een pak en trapeze dat scheelt kan je zo mee met iemand..

Serieus? Dat is vet! Dan ga ik dat idd eerst aanschaffen!

*edit* Zie idd dat je gelijk hebt, 80e per dag voor kite & Board ex pak en trapeze, wel prijzig maar best leuk om eens te doen!
 
Die links kende ik nog niet, dat zijn al betere prijzen zeg! Baal echt hard dat ik nu nog niet zoveel geld heb, wil echt dolgraag weer het water op! Maar dat komt na de zomervakantie wel
 
Lijkt me ook geweldig om te doen! Woon alleen tegen Limburg en België aan, dus niet echt water in de buurt waar het kan
 
Wil dit jaar ook m'n 2 daagse cursus vervolgen man, echt veel zin in! Ff met Natural High bellen van de week!

Vorig jaar waren we begonnen maar moesten door vervelende prive-omstandigheden stoppen voor dat jaar.
 
Iemand vd zomer in IJmuiden/Bloemendaal/Zandvoort aan de slag? Ik wil het weleens zien.
Ik ga zo naar IJmuiden toe. uurtje of 18:00 op het water. ZIt alleen over 2 weekjes voor 5 maanden in Shanghai, maar als ik terug ben ben ik vaak genoeg op IJmuiden te vinden. Is mijn homespot.

Als iemand nog geinteresseerd is in mijn kites...

Heb een Spleene SP-X 7 en 10.5m te koop staan wegens overstap naar nieuw materiaal. Advertenties zijn oa. op marktplaats te vinden.

Kites zijn zo goed als nieuw (eind 2010 gekocht) vanwege mijn nieuwe baan en minder tijd voor het kiten sind begin 2011.