Het grote kiteboard topic #1

Zou ik wat groter pakken, zit ook rond jouw gewicht en heb een 11.5 en een 8m2. Kan vanaf 15 knopen varen tot 30+ :) Hangt ook van je boardje af. Ik heb een van 145x43. Lekker groot voor wat meer drijfvermogen :). Vaar nu met een North Jaime Pro 135cm. Heerlijk board!

Leuk topic om eens door te lezen:)
Zelf nog nooit gekite maar hou het bij wakeboarden.
Waar wij wakeboarden is ook een deel van het strand waar idioot vaak word gekite en ook surfen (plank met zo'n zeil).
Dat is bij de A28 ter hoogte van Horst bij de Macdonalds.
Vorig jaar zelfs 1 overleden:X

Mooie foto's Jesse en Vinc.
Ik ben blij dat ik met wakeboarden een meter de lucht in kom, hebben niet zo'n mega golf helaas. Wel een tower.
IMG-20110623-WA0006.jpg

8e99ea0ebccaf99b4e15fd3f2098e46b.jpg

Wakeboarden achter de boot is dan weer niet helemaal mijn ding ivm de kosten. Kabelbaan vind ik wel leuk. Gisteren nog naar Skeef in Heerhugowaard geweest.

Tja kabelbaan zelf nooit gedaan maar dat lijkt me weinig aan, geen golf en als je valt moetje zwemmen.. (misschien zie ik het verkeerd?)
Wij doen wel lowbudget hoor, hebben 3 bootjes met 6 vrienden. Dus met z'n 2en 1boot.
Redelijke goede goedkope bootjes. En 140 pk zuinige motortjes, dus kun je een dagje of avondje behoorlijk cheap varen hoor:) En we hebben water dichtbij:P

wij gaan met een aantal vrienden ook regelmatig wakeboarden aan een kabelbaan.
meestal naar Blaue Lagune in duitsland, voor ons maar 20 minutjes rijden. bij venlo de grens over en dan de 1e afslag, ook best goedkoop, 30 euro per dag

Last edited:
Wakeboarden blijft wel het vetste achter de boot. 3 vrienden van me hebben alle 3 een dikke wakeboard boot ( beetje te veel van het goede hahaha).
Hebben dus ook echt wel een dikke golf ook, altijd goed en gezelig.

Yeah! Heb je laatste heat nog gezien via de webcam, echt ziek hoeveel meer snelheid en explosiviteit je hebt tegenover je concurrentie! Well done!

Back