Het grote kiteboard topic #1

@ Pronk, wat is je gewicht? Maar reken op minimaal 15-16 knopen (vaar met 11.5 met 93kg)

Te weinig wind is gevaarlijk, kan je kite uit de lucht vallen en dan krijg je em niet meer uit het water. Je moet ff laten weten als je gaat en er wat meer wind is ga ik wel mee!
 
om dit topic even leven in te blazen....

ik las in de metro dat Youri Zoon wereldkampioen is geworden?? :W
zijn hier beelden van oid!!

edit: fk! zit dus weer niet op te letten
 
Last edited:
@ Pronk, wat is je gewicht? Maar reken op minimaal 15-16 knopen (vaar met 11.5 met 93kg)

Te weinig wind is gevaarlijk, kan je kite uit de lucht vallen en dan krijg je em niet meer uit het water. Je moet ff laten weten als je gaat en er wat meer wind is ga ik wel mee!

Lijkt me heel tof als je een keer mee wil gaan, doe het in principe samen met mijn broer maar als hij niet kan is er verder niemand anders die ik ken met kitespullen. Wel moet ik zeggen dat ik nog helemaal niets kan hoor, heb 2 cursussen gedaan en moet de waterstart met board nog ff onder de knie krijgen. Heb 2 weken geleden een set gekocht samen met me bro maar zijn nog niet geweest ivm de slechte wind :(

Maaruh...check je PM :)
 
@ Pronk, zou deze week niet gaan als ik jou was. Veel te veel wind voor een beginner. Ik ga denk ik zelf woensdagavond of morgenavond ff knallen maar hangt van de buien af.

Ff een filmpje van kitecamp waar ik in mei was.

[ame="http://vimeo.com/28449762"]Untitled on Vimeo[/ame]
 
Ik kan morgenavond ook wel komen! Hoe laat ga je? Ik ga dan direct uit me werk (Rotterdam). Als ik vroeg begin kan ik half 5 wel weg hier.

Kom zelf ook nog pratend voor in het filmpje (paarse hoodie, zwarte jas :P) Dit was in Fehmarn, Duitsland. Topspot!
 
Ik kan morgenavond ook wel komen! Hoe laat ga je? Ik ga dan direct uit me werk (Rotterdam). Als ik vroeg begin kan ik half 5 wel weg hier.

Kom zelf ook nog pratend voor in het filmpje (paarse hoodie, zwarte jas :P) Dit was in Fehmarn, Duitsland. Topspot!

lol, ik ga morgen ook vanuit werk (Rotterdam) samen met mijn broer. Zal ook rond uurtje of half 5 die kant op rijden :D

Ik werk op de parklaan/westplein en meet me broer rond half 5 bij de mac @ Spaanse Polder, vanaf daar carpoolen richting Oostvoorne. Moet alleen nog ff een 2e trapeze ergens regelen. We hebben samen 1 set omdat we het eerst moeten leren, maar is wel zo handig om snel over te 'klikken' als je beiden een harnas hebt.
 
Hahahahaha ik werk op de Westerstraat! We bellen morgen wel ff rijden we samen op. Heb helaas maar 1 trapeze maar is wel handiger ja met overzetten van de kite.
 
Hahahahaha ik werk op de Westerstraat! .

Nee joh, dat is hier aan de overkant lol 8) Lachen zeg, ik ga kijken of ik hier ook om half 5 weg kan en hopen dat me broer dat gaat redden. Meeten we wel voor de euromast of bij de Mac @ spaansepolder, bellen morgenmiddag wel ff :)
 
Back
Top