Het grote kiteboard topic #1

Is het niet zo dat alleen de race-tak naar de OS gaat en het onderdeel Freestyle nog niet? Dat was eerder wel zo iig.

Inderdaad alleen race voor zover ik weet.

Overigens gisteren een tweede kite gekocht, zelfde als ik al heb maar dan een 7m. Dus nu ben ik ook met hardere wind op het strand te vinden :W
 
Was erg gezellig Pepijn! Ik was er vanmiddag weer, ff gelunched met mijn vriendin bij NH en daarna nog ff bij de kitetour gekeken. Youri belde me nog om 13:00 dat ik een rit in een RIB boot had gewonnen samen met hem, maar toen zat ik nog in Zoetermeer gvd :D
 
Morgen 05:00 m'n bed uit, 05:30 naar Scheveningen rijden, 6:00 strand op, 6:30 water op, 8:30 of 09:00 het water af en dan door naar m'n werk. Samen met een collega een ochtendsessietje dus vanaf zonsopgang en daarna naar kantoor rijden :P

Toch mooi dat we tot 10 uur mogen beginnen, niet dat ik dan nog wat waard ga zijn na 2,5 uur kiten in die wind en golven 8P
 
Ik ga met Pronk vanavond op de Brouwersdam kijken :).

Wel lekker dat je om 10 uur kunt beginnen ja!

Uiteindelijk niet gegaan 's ochtends, waaide toch wel wat te hard en er was nogal veel regen. Maar we kunnen ook om half 7 beginnen op kantoor, dus dat maar gedaan en kitespullen meegenomen. Half 4 naar Kijkduin gereden en daar ben ik nu net van terug. Zo heftig heb ik het nog nooit gehad, te tering zeg.. Golven (nou ja... muren meer) van een meter of 2-3 en de wind zowat pal aanlandig wat ik nog nooit gehad heb. Ben een behoorlijk aantal keer echt goed onderuit gemept door een flinke bak, kite paar keer laten crashen (snel terug omhoog voordat er een golf in ramt) en board een aantal keer kwijt geweest. Toch nog wel wat meters kunnen maken, al was het wel overleven :+ Heb nu ook overal blauwe plekken van het gespoeld worden met een plank die achter je aan komt :X
 
Weekend van 30 september ga ik als het weer beetje mee zit op cursus bij Natural High samen met een maat.
Echt verdomd veel zin in! Heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen en of ik het een beetje wil op pikken:+
 
Ff een schopje. Morgen nieuwe bar halen voor me Kahoona. 2013 bar is iets veiliger en beter dan die van 2009. Dan snel maar weer eens aan de kite hangen. Winter is er weinig van gekomen.
 
Back
Top