Het grote kiteboard topic #1

Om dit topic maar weer ff boven water te halen...

Ik heb morgenochtend om 10:00 mijn eerste les bij Kiteschoolbest in Oostvoorne. 17 graden, wintkracht 4, 55% kans op zon...klinkt als goede omstandigheden voor een eerste cursus!

Na de zomer ST.net kitesurf meeting met een workshop van Y. Zoon? :P
 
Is het eigenlijk ook mogelijk om ergens spullen te huren voor een dagje/middag? Zou het wel leuk vinden om na de cursus gelijk een dagje verder aan te kloten maar kan niet zo 123 iets vinden over verhuur.
 
Kan vast wel bij Natural High @ Brouwersdam Pronk, als je niet genoeg controle en kennis heb over een kite zou ik het je afraden aangezien in de beginfase de meeste ongelukken gebeuren.

Youri zag dat je nog naar Marokko ging ben je wel op tijd op Fuerte dan haha, zie je daar wel weer knallen (misschien nog op de lagoon) vaar zelf met nieuwe C4'tjes.
 
Zo dat was vet zeg! Vandaag met een 11,5 het water op gegaan, uiteraard nog zonder board. Maar wat een kracht zit er in zo'n vlieger man, niet normaal. Het waaide helemaal niet zo hard maar hard genoeg om indrukwekkend over te komen :W

Heb nu aardig de controle over de vlieger iig, volgende keer nog een paar bodydrags uitvoeren en dan de plank erbij! Ben nu al verslaafd :D

@ Running sp : waarschijnlijk heb je eroverheen gelezen maar ik doe eerst een aantal cursussen, sowieso tot niveau 2 en misschien niveau 3. Ik ga niet zomaar alleen het water op hoor, heb vandaag gezien dat je echt wel een beetje moet weten waar je mee bezig bent :P
 
Heb ik even overheen gelezen ja je bent tenminste verstandig bezig dat zit dus wel goed, helaas zie je het nog veel gebeuren dat iemand zelfstandig bezig is zonder enige les.

Die hebben geen idee hoeveel kracht op zo'n kite staat en op een dag met dikke wind is dat gewoon levensgevaarlijk, je kan zo je nek breken als je verkeerd terecht komt.
 
Vet man dat je nu al stoked ben!

geef eff ene Brul als je me tegen komt @running sp.
Jah ben wel op tijd hoor hhaha. Zit je er ook dan?

cheers
 
Ja zit er van 28 Juli t/m 7 Aug.
Kom wel kijken @ PKRA naar die dikke stijl van jou haha echt bizar, Johnno doet ook mee ?

Sinds mei 2009 begonnen en S-bend en surface pass zit er nu in, next step into blind en blind judge.
 
Wát een leven!:~:W
(zal natuurlijk niet allemaal chillen en relaxen op het strand zijn, maargoed:+)

EDIT:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hfkCoR6P0yc"]YouTube - ‪Kitesurf Legend Youri Zoon Recorded - The Crashes‬‏[/ame]
@ 2:50
I told the grasmaaier guy that he has to stop grass cutting9||6

Mooie filmpjes man!
 
Hahhaha! youri, fucking sicko! :D Wat een geweldig filmpje, heb me kapot gelachen! En die tricks op het eind...wtf...zo ziek :D
 
Back
Top