Het grote kiteboard topic #1

Jij gaf aanr de komende maand geen knaken voor te hebben? Ik wilde dit graag dit seizoen nog doen man.

Geen plek meer denk, is max voor 3 man volgens mij, en ga met 2 kornuiten.

Maar jij ging ook met Mark zei je?
 
Niet naar de kroeg gaan de avond ervoor :P. Verder wordt alles goed uitgelegd. En bij de waterstart niet aan de bar gaan hangen!

Dat eerste kan ik be-amen..
Kneiter gaar 2 uur te laat aankomen, in de plensregen 't strand op, vlieger die niet opwil en vevolgens als het opklaart de wind die wegvalt. Niet bevordelijk voor je gevoel.
 
Nou, weekend is helaas niet helemaal gelopen zoals het moest. Smorgens de landtraining gehad, met het vliegeren en het installeren en besturen van de tube-kite.

Middagprogramma is niet door gegaan, door te extreem weer. Er werd gesproken over windkracht 7 tot 8. Ik baalde enorm, maar snap het wel. Er zitten veel gevaren en krachten verborgen welke je totaal niet kent. Hierdoor met elkaar besloten de 2e dag ook uit te stellen, daar de voorspellinen voor zondag nog slechter waren. (aflandse wind? Noord-oost ofzo)

Het heeft iig een goede indruk achter gelaten so far, en echt een prima sfeer daar bij Natural-high. En Youri, die gasten daar aanbidden jou man, freakin' hell :D
 
Topie! super cool dat je het wat vindt man. Waaide zaterdag idd erg hard, was ook nog aan het varen daarzo. Eigelijk heel de dag voor de strandtent gevaren ook toen het hoog water was.

Hoe laat was je weg ?
 
Je hebt toch niet bij die snackbar gegeten hoop ik. Daar verkopen ze echt de meest grote bucht die ik ooit heb gekregen bij een snackbar.
 
Nee, bij een restaurantje ergens op een hoek. Je loopt er tegenaan als je vanaf het transferium het centrum in loopt, zwarte parasol(s). Erg goed gegeten.
 
Leuk dat je het tof vond! Hoop dat ze voor het weekend goed weer opgeven. Vorige week maandag mijn eerst sprongetjes gemaakt en wil dit verder oppakken :).
 
Als er goede wind staat kom ik wel een dag knallen. Te herkennen aan een lichtblauwe Best Kahoona of donkerblauwe/zwarte Slingshot RPM. Wit board, zwart wetsuit, witte boardshort, witte trapeze..

:D
 
Back
Top