Het grote kiteboard topic #1

Les is leuk met 3 man. Je kunt daarna altijd nog een dagje priveles nemen om de fijne kneepjes te leren.

Heb alweer enorm veel zin om te gaan kiten. Hoop dat de wind wat aantrekt in het weekend.

Heb maar ff gemaild, krijg ze al 3 dagen niet telefonisch te pakken.

Ben alleen bang dat ik er geen kloot van bak. Ik heb echt 0 snowboard danwel wakeboard ervaring. Wakeboarden ging me ook echt slecht af de laatste keer dat ik het probeerde :P

ik doe zelf meer aan bodyboarden, vind het best leuk tot nu toe. Maar de stap naar golfsurfen wil ik toch wel zomer 2011 gaan zetten.

te weinig tijd imv school die binnenkort weer begint, kan ik mij op het gemakje oriënteren op een leuk board ipv zo maar wat kopen en geld wat ik momenteel even in andere dingen wil steken.

25/26 als er wind staat is het NK op scheef, als het niet waait dan ben ik gewoon at Brouwersdam. idd port zealande of rennesse kan ook prima voor feesje

Ik wil komend weekend mijn vlieger ook weer eens de lucht ingooien op het strand, wat zijn een beetje de stranden in de buurt waar het mag? (Flakkee)

Brouwersdam weet ik, maar zijn er ook nog andere plaatsen?

Ik wil komend weekend mijn vlieger ook weer eens de lucht ingooien op het strand, wat zijn een beetje de stranden in de buurt waar het mag? (Flakkee)

Brouwersdam weet ik, maar zijn er ook nog andere plaatsen?

Bij eb op het ''strand'' bij de dam naar Bruinisse bij het restaurant aan de kant van de weg mag het.

Zou zelf gewoon naar Ouddorp cruizen, lekker beetje springen in het mulle zand daar @ noordzeestrand :)

Bij eb op het ''strand'' bij de dam naar Bruinisse bij het restaurant aan de kant van de weg mag het.

Zou zelf gewoon naar Ouddorp cruizen, lekker beetje springen in het mulle zand daar @ noordzeestrand :)
Ja idd, dan liever naar Ouddorp. Het gaat alleen niet heel hard waaien zondag, das jammer. Nouja, beetje oefenen kan geen kwaad, heb dat ding in geen jaren vastgehouden :P

Back