Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Big-Jay said:
Hoe heet dat trance/dance achtig nummer waar een kerel zingt: Let you give me just a chance lets go out and dance.. oid :P

Komt nog wel is op slam fm enzo voorbij, vandaag toevallig ook rond 17.10 uur, maar juist dat gedeelte ontbreekt uit hun playlist :|

Akcent - Kylie

bij tmf heb je van die suffe reclames met al die beelden en dan met korte stukjes muziek. Nu hebben ze zo een stukje muziek en dat klinkt een beetje techno-house achtig. Je hoort een soort van fluit geluid.
Muziek soort is een beetje zoals Spektrum - Kinda New en net zoals die van sander kleineberg- the fruit

alvast bedankt :D

Franks said:
vreemd... met zo'n gedetaileerde beschrijving zou er vast toch wel iemand moeten zijn die het weet :P
:P jah sorry meer weet ik er ook nie over heb hem nodig voor school, iemand zei dat het van sting was ofzo maar dat weet ik nie cker en heb hem ook nie onder die naam kunnen het is iig wel van dat oude soort rock achtig gebeuren

foppe said:
deze is dus van starkoo en heet ik wil je

De kreuners - Ik wil je (CD Hier en nu - EMI 2001)
Starkoo - Ik wil je (Single 2004)

Het is maar wat je zoekt, refrein is hetzelfde, tekst is anders, de kreuners zijn het origineel +ralf+

ja ik weet um

*denkt hard na over de titel* :p

Edit: Heb um.... Blur - Song2

Last edited:
Post het hier maar ff :P

Wie kent r nog goeie (evt. nederlandse) meezing nummers? Ik heb er al aardig wat van Blof/Marco/Blof.. iemand nog andere goeie id-en?

hoe heet dit hip hop nummer ook alweer met al die spinners op de achtegrond en die moters enzo

tekst een beetje als dit: "we're riding spinners, they don't stop"

nulkoel said:
hoe heet dit hip hop nummer ook alweer met al die spinners op de achtegrond en die moters enzo

tekst een beetje als dit: "we're riding spinners, they don't stop"

three 6 mafia - riding spinnas

Status
Not open for further replies.
Back