zraa
RN22
Speedmagic said:Op de site van dominator staat de intro van dominator
daarin komt dat ene nummer waarin je hoort : ''OH MY GOD'' en dan hoor je die bass
is een hardcore nummer btw
Graag zou ik hem hebben
ciao
Base Alert - Zoo
Speedmagic said:Op de site van dominator staat de intro van dominator
daarin komt dat ene nummer waarin je hoort : ''OH MY GOD'' en dan hoor je die bass
is een hardcore nummer btw
Graag zou ik hem hebben
ciao
Bert said:Hoe heet dat nummer van die blaupunkt reclame? ik ga echt out bij die reclame 8P.
MasterD said:MHR Aerox, dat zogenoemde laatste nummer in dat filmpje is gewoon een stukje uit 'Smack my bitch up" van Prodigy, wat je het hele filmpje al hoort. moet je gewoon een keer een grote versie downloaden, dan zit dat stukkie er wel in..
Daniël. said:Wie weet het laatste nr dat Technoboy draait op de live set van defcon1`05 ?
Bert said:Hoe heet dat nummer van die blaupunkt reclame? ik ga echt out bij die reclame 8P.
denniskrol said:als het Marc Acardipane vs. the Prophet is, is het denk ik stereo killa. Ik heb de set zelf niet dus kan niet ff zelf luisteren
minibiker said:een kei mooi nummer, met rustige gitaarmuziek, gezongen door een man, en eens tukje teks dat ie zingt: "everyday I miss you more"
Bert said:Iemand die me verder kan helpen het is met een goeie bass en 2 springende beestje's @ hoedeplank.