Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Speedmagic said:
Op de site van dominator staat de intro van dominator

daarin komt dat ene nummer waarin je hoort : ''OH MY GOD'' en dan hoor je die bass

is een hardcore nummer btw

Graag zou ik hem hebben

ciao

Base Alert - Zoo :P

weet iemand hoe dat laatste nummer heet in een van die herbie: fully loaded reclame's, als herbie net staat te flirten met een gele vw beetle? tis een heel bekend nummer maar ik kan er niet meer opkomen....

MHR Aerox, dat zogenoemde laatste nummer in dat filmpje is gewoon een stukje uit 'Smack my bitch up" van Prodigy, wat je het hele filmpje al hoort. moet je gewoon een keer een grote versie downloaden, dan zit dat stukkie er wel in..

Bert said:
Hoe heet dat nummer van die blaupunkt reclame? ik ga echt out bij die reclame 8P.

Je bedoelt met die 2 knuffels ??

Het schijnt gewoon alleen een klein stukje te zijn wat ze gemaakt hebben voor die reclame...
Maar omdat zo veel mensen dat nummer tof vonden gaan ze er een heel nummer van maken, geen idee alleen of dat al klaar is...

MasterD said:
MHR Aerox, dat zogenoemde laatste nummer in dat filmpje is gewoon een stukje uit 'Smack my bitch up" van Prodigy, wat je het hele filmpje al hoort. moet je gewoon een keer een grote versie downloaden, dan zit dat stukkie er wel in..

oww ghehhe, ik heb dat stuk nog nooit gehoord maja het zal dan wel.

Daniël. said:
Wie weet het laatste nr dat Technoboy draait op de live set van defcon1`05 ?

Heb ff de set gedownt:)
Klinkt wel lekker moet ik zeggen, van de week ff helemaal luisteren.

Het nummer wat je bedoelt is volgens mij van Marc Acardipane vs. the Prophet. Hoe het precies heet weet ik nu ook ff niet...
Als ik het weet hoor je het wel;)

een kei mooi nummer, met rustige gitaarmuziek, gezongen door een man, en eens tukje teks dat ie zingt: "everyday I miss you more"

wie weet het?? :(

Bert said:
Hoe heet dat nummer van die blaupunkt reclame? ik ga echt out bij die reclame 8P.

Iemand die me verder kan helpen het is met een goeie bass en 2 springende beestje's @ hoedeplank.

denniskrol said:
als het Marc Acardipane vs. the Prophet is, is het denk ik stereo killa. Ik heb de set zelf niet dus kan niet ff zelf luisteren

ja die bedoel ik dan...

tuut tuut tuut tuut tuut tuut tududu......:P

Bert said:
Iemand die me verder kan helpen het is met een goeie bass en 2 springende beestje's @ hoedeplank.

Als je nou ff een pagina terug kijkt, kan je zien dat ik al gereageerd had op je vraag ;)

Status
Not open for further replies.
Back