Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
1: Weet niet of die al gevraagd is, maar wie kent de naam van dat trance achtige nummer achter de reclame van Heiniken Music Tour?

2: Iemand enig idee naar welke componist/artiest ik op zoek moet om de tracks achter de film: "Pirates of the Caribbean: The curse of the Black Pearl" te komen?
Of is er een mogelijkheid om deze van de film zelf te rippen? Heb de orginele 2disk hier liggen namelijk. Ik wil alleen de muziek ervan hebben zonder de gesproken filmtekst.

als je een p2p progje heb kan je gewoon op "pirates of the caribean"zoeken.
Ik heb da toen ook eens gedaan om soundtracks van TFATF te d/l'en

laatst hoorde ik een metalnummer en dat kan ik nu nergens meer vinden, er komt een hoop "Fuck" in voor en de zanger heeft een btje hoge/klagelijke stem.
kan iemand me helpen met artiest en nummer :)?

JBJ said:
laatst hoorde ik een metalnummer en dat kan ik nu nergens meer vinden, er komt een hoop "Fuck" in voor en de zanger heeft een btje hoge/klagelijke stem.
kan iemand me helpen met artiest en nummer :)?

Aangezien zo ongeveer elk metal liedje, worden we er niet echt wijzer uit :P

hey weet iemand hoe dit liedje heet het is volgens mij al best wel oud en er komt heel veel : I can't I can't in voor, ik weet niet cker of de zanger I can't stand losing zegt maar alvast bedankt ;)

Hey weet iemand hoe dit liedje heet...

het is gewoon een beat..met op de ritme van de beat een formule 1wagen geluid...

ongeveer zo:p vroem vroem..

Danku

Status
Not open for further replies.
Back