Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ruben said:
Dit is een oud nummer, trance/dance-achtig.

Clip is een soort dagboek van een paar meiden die uitgaan in New York meende ik. Het nummer is echt al 2 jaar oud denks :)

//edit//

GEVONDEN

ja en wat was het?

2 vraagjes:

- dat liedje dat in het spelletje FIFA 98 speelt en het gaat van 'WOOOOHOOOOWWWW like you think it would belong' oid (beetje roepen)

- en dan het liedje 'listen to your heart', van wie is dat?

veekaa said:
2 vraagjes:

- dat liedje dat in het spelletje FIFA 98 speelt en het gaat van 'WOOOOHOOOOWWWW like you think it would belong' oid (beetje roepen)

1e is Blur - Song 2

Is de 2e een (vrij) nieuw nr? Misschien dan Ethan - in my heart

Another night, another dream, but always you,
it's like a vision of love that seems to be true,

welk nummer is dat ook alweer, is vet oldskool , vet oud nummer:D

edit:: heb em al :+

Real Mccoy - Another Night :#
thuis ff downloaden :D

veekaa said:
2 vraagjes:

2e roxette

Hoe heet dat liedje ook al weer van die twee negers die hele tijd aan ut fluisteren zijn... Vet vaag nummer maar wel vet.. Iemand idee?? Was iets met jing jang ofzo..?

GhostFace said:
Hoe heet dat liedje ook al weer van die twee negers die hele tijd aan ut fluisteren zijn... Vet vaag nummer maar wel vet.. Iemand idee?? Was iets met jing jang ofzo..?

ying yang twins - whisper in your ear :+?

Hoe heet het liedje uit de reclame van dat lite bier. This is my life....... komt er erg vaak in voor :P En dan moet life eigenlijk lite ofzo voorstellen denk ik dan he. Denk dat veel wel de reclame herkennen die ik bedoel, toch ??

Status
Not open for further replies.
Back