Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
sr-johan said:
Ik zoek niet een nummer maar ik zoek een film uit een nummertje. Het nummer word op de inqontrol dvd gedraaid door showtek. In het begin hoor je dat ze een maffiebaas gaan neerknallen. Ik heb vroeger die film wel eens gezien maar ik weet niet meer hoe die heet. Weet iemand het?
{!

DJ Promo - the bad guy ?

Nicolás said:

normal_PICT7295.JPG

Indraaien:
normal_PICT7296.JPG

Drive inn met spiegels ( was vant feest die spiegels )
normal_PICT7305.JPG

normal_PICT7306.JPG

aprillia sr2000 said:
ten eerste ik weet dat er een topic over was maar ken m niet vinden
ik zoek dit nummer
BIET BOEM BAM BILLA BILLIE BEAT GOES (do you wanna dance HEY! lijkt erop zoiets dus )
dat herhaalt ff en en dan muzie trance achtig iets heel oud dat wel
alvast bedankt

And the beat goes ... :? Zou mischien in kunnen typen @ kazaa ofsow. Zal wel ongeveer zo heten.

Hornymoose said:
hoe heet dat liejde waar zo'n kerel (zwarte) zit te zingen over geld etc en 1 keer zegt with my mind on my money and my money on my mind. dazn lopen ze ook rond in zo'n wijkje met geld te zwaaien en zo'n spelletje met geld te spelen?

Snoop doggy dogg - Gin And Juice

Last edited:
aprillia sr2000 said:
ten eerste ik weet dat er een topic over was maar ken m niet vinden
ik zoek dit nummer
BIET BOEM BAM BILLA BILLIE BEAT GOES (do you wanna dance HEY! lijkt erop zoiets dus )
dat herhaalt ff en en dan muzie trance achtig iets heel oud dat wel
alvast bedankt

Red 5 - Da Beat Goes

Groeten Martijn

mastervanloon said:
OI, ik zoek een nummer wat volgens mij op de innercity cd staat die net uit is.

OP de reclame zie/hoor je hem ook.
Je hoort hem in die reclameclip van die cd, en ze zeggen dan op een gegeven moment(en komt ook in beeld een tekst te staan) : 'The new Eric Prydz' en vlak daarna hoor je dat trance/hardtrance nummer. Is best wel snel nummer. Misschien iemand enig idee? Ik neem dus aan dat hij op die cd staat..
Groeten:)

ik heb die cd, maar ik heb geen flauw idee over welke reclame je het hebt...

Weet niet hoe die heet :P een klassieker is het wel, lalalaaala bosenova cosenova whatever tuuu ti tuuu ti, tis eg een klassieker. Kan het niet anders zeggen :P Iemand die hier iets van kan maken? :P

area_51_member said:
Weet niet hoe die heet :P een klassieker is het wel, lalalaaala bosenova cosenova whatever tuuu ti tuuu ti, tis eg een klassieker. Kan het niet anders zeggen :P Iemand die hier iets van kan maken? :P

I am not your cassanova *D

Nr heette gewoon cassanova, dus moet daarmee te vinden zijn denk :)

Stealth-EVO50 said:
I am not your cassanova *D

Nr heette gewoon cassanova, dus moet daarmee te vinden zijn denk :)

eve zoeke, je hoort ook zo tussedoor opeens oohooooohooooooo en dan weer TI TI TI ..... cassanovaaaaaa gonna sing to you time and time again ...... i aint want your cassanova, me and romeooo aint never been friends zoiets. Ik vind alleen de versie van gerard levert, maar daar klinkt dat ti ti ti beetje anders dan die vette :P

Hoorde laatst in t cafe een nummer dat Infinity heet..
De artiest zou Guru Josh moeten zijn, maar alles wat ik van hem vind is veel softer dan het nummer dan dat in het café gedraaid werd. Is echt wel een nummer met een vette bas erin.

Weet iemand misschien welk nummer ik bedoel?

Status
Not open for further replies.
Back