Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Tim_xsh said:
heb je clip ervan? ik weet zeker dat ik alle stukjes ken , alleen niet meer welke waneer ^^ en bij ons komt die spot bijna nooit op tv , altans ik kijk geen tv :X

Die heb ik dus niet :/

Vassago said:
Ik zoek zelf trouwens het nummer van de Vodafone reclame dat die tjap telkens van kapsel wisselt, en dan bij het afro kapsel.
Iemand? :p

heb 1 nummer wat ik uit de spot herken

insane in the brain - cypress hill

weet iemand hoe dat nummewr heet zoo van........i just waannnaaa calll cuzz your my bitch,... je hoort m veel op id-t beetje techno achtig,.. lekker nummertje wel!

Iemand???

zag net nummer van Dj Korsakoff op the box! Weet et nummer alleen niet:@! Was een clip van thunderdome en je ziet best wel vaak et logo(dat oude mannetje met die gestrekte armen) in beeld en dat er dan vuur omheen zit! Volgens mij is het niet die anthem van 2004 maar kan mer vergissen! Wie helpt me!!

Ultee said:
zag net nummer van Dj Korsakoff op the box! Weet et nummer alleen niet:@! Was een clip van thunderdome en je ziet best wel vaak et logo(dat oude mannetje met die gestrekte armen) in beeld en dat er dan vuur omheen zit! Volgens mij is het niet die anthem van 2004 maar kan mer vergissen! Wie helpt me!!
Stardom:?

ten eerste ik weet dat er een topic over was maar ken m niet vinden
ik zoek dit nummer
BIET BOEM BAM BILLA BILLIE BEAT GOES (do you wanna dance HEY! lijkt erop zoiets dus )
dat herhaalt ff en en dan muzie trance achtig iets heel oud dat wel
alvast bedankt

Status
Not open for further replies.
Back