Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
INNERCITY NIEUWE CD RECLAME
OP de reclame zie/hoor je hem ook.
Je hoort hem in die reclameclip van die cd, en ze zeggen dan op een gegeven moment(en komt ook in beeld een tekst te staan) : 'The new Eric Prydz' en vlak daarna hoor je dat trance/hardtrance nummer. Is best wel snel nummer. Misschien iemand enig idee? Ik neem dus aan dat hij op die cd staat..
Groeten

HELLPPP

mastervanloon said:
INNERCITY NIEUWE CD RECLAME
OP de reclame zie/hoor je hem ook.
Je hoort hem in die reclameclip van die cd, en ze zeggen dan op een gegeven moment(en komt ook in beeld een tekst te staan) : 'The new Eric Prydz' en vlak daarna hoor je dat trance/hardtrance nummer. Is best wel snel nummer. Misschien iemand enig idee? Ik neem dus aan dat hij op die cd staat..
Groeten

HELLPPP
Eric Prydz & Steve Angello - Woz Not Woz
Dit zou m kunnen zijn omdat dit het enige nmmr van eric prydz is op die cd, teminste volgens de freerecordshop site

Op de site waar ik meestal platen bestel staat geen een plaat met bovenstaande titel, teminste geen van eric prydz. Dus ja....

ik zoek een trance achtig nummertje waarin een dame de tekst zingt: "do you think i can't remember al those colours that we've seen, do you think...." en dan nog iets verder, wie het weet mag het zeggen :)

Niels said:
ik zoek een trance achtig nummertje waarin een dame de tekst zingt: "do you think i can't remember al those colours that we've seen, do you think...." en dan nog iets verder, wie het weet mag het zeggen :)

was dat niet Ian van Dahl - Castle's in the sky oid? ben niet helemaal zker, mooj nummer iig:)

[edit] kan miss ook van ander artiest zijn, zie nu @ Shareaza dat er meer artieste zijn met deze titel.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back