This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Valt toch wel mee nylez? En dan kun je nagaan dat ik hier nauwelijks meer ben...

Hier een setje van mij dat ik laatst heb gedraaid;
1. Soul avengerz – L.o.v.i.n.
2. Olaf Basoski – Indian summer
3. Soul avengerz - Enjoy yourself
4. Soul avengerz – Touch me baby
5. Golfclub - Spandex
6. Miss Ketty – Don’t you want me
7. Gus Gus - David
8. Laurent Pautrat & MI k - Gloria
9. Boostronic – The music part II
10. Whitelabel – Easy Lover
11. Darkmonks Ecomo – Insane
12. Softcell – Tainted Schall

Nylez, keertje B2B draaien? -:-

Waar draai jij?
En het viel me idd op dat je hier vrij weinig meer komt idd

hoe heet dat liejde waar zo'n kerel (zwarte) zit te zingen over geld etc en 1 keer zegt with my mind on my money and my money on my mind. dazn lopen ze ook rond in zo'n wijkje met geld te zwaaien en zo'n spelletje met geld te spelen?

Hornymoose said:
hoe heet dat liejde waar zo'n kerel (zwarte) zit te zingen over geld etc en 1 keer zegt with my mind on my money and my money on my mind. dazn lopen ze ook rond in zo'n wijkje met geld te zwaaien en zo'n spelletje met geld te spelen?

Snoop Dogg - Mind on my money ?

Youngbloodz - Mind on my money ?

MOonBAse said:
Ik kan me vergissen maar ik denk Dj Korsakoff - Still Wasted...

Laat iets weten als het dit was
Ja denk ook dat dit hem moet zijn. Is een oud nummertje alleen dan geremixt door haar. Still Wasted is ook wel eens op thunderdome gedraaid paar jaar geleden.

het nieuwe nmmr van sean paul....is vaak te horen of FUNX....kweet alleen de naam niet...weet iemand het misschien...?

Ik zoek niet een nummer maar ik zoek een film uit een nummertje. Het nummer word op de inqontrol dvd gedraaid door showtek. In het begin hoor je dat ze een maffiebaas gaan neerknallen. Ik heb vroeger die film wel eens gezien maar ik weet niet meer hoe die heet. Weet iemand het?
{!

Stardom lijkt mij, kutlied

OI, ik zoek een nummer wat volgens mij op de innercity cd staat die net uit is.

OP de reclame zie/hoor je hem ook.
Je hoort hem in die reclameclip van die cd, en ze zeggen dan op een gegeven moment(en komt ook in beeld een tekst te staan) : 'The new Eric Prydz' en vlak daarna hoor je dat trance/hardtrance nummer. Is best wel snel nummer. Misschien iemand enig idee? Ik neem dus aan dat hij op die cd staat..
Groeten

Bedoel je niet scarface?

Ronnie_NRG said:
Bedoel je niet scarface?
Neh volgens mij niet het is denk een anderen film. Maar in de film is iemand uit de maffia gezet, en die gaat nu de hele maffie samen met iemand anders uitmoorden. Ze schieten ook een maffiebaas in een kerk neer met een shotgun.

Status
Not open for further replies.