Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
oke ik zoek weer een nummer:
was dacht ik in de tijd van het wk 98 (frankrijk) nog weleens op tv
je ziet kinderen in de kleuren van hun land voetballen tegen elkaar,

komt een beetje brazilliaans over
met een apart melodietje dat steeds herhaald wordt en veeel trommels

kan hem niet vinden onder dat nummer, misschien is de titel anders?
er wordt met van die doedelzakken het melodietje gedaan :P

Mensen ik zoek een nummer van 2 pac, vrij rustig nummer waarin je af en toe ook een kinderkoortje een refreintje hoort zingen. Het staat als track 1 op een van z'n cd's... Alvast bedankt..

heel dom mischien maar ik zoek
tu tu tu tududu tu tu tu , tu tu tu tududu met dikke base eronder, is van darkraver ofzow, srry kan het niet beter uitleggen. of van pavo of thenoboy was gister gedraaid in axis gemert.

nee is ook een heel mooi nummer, maar is ie niet, lijkt erop, maar veel harder zeg maar, niet zo lief als dat nummer, ken het niet anders uitleggen srry dudes

Ik weet niet of julie hem Kenne, Maar iedereen die van een Rnb houd met een Chille beat moet is Muziek Van Akon Downloade.

Volgens mij is ie niet echt bekend :rolleyes: , Maar Wel mooi muziek

Greetzz

aprillia sr2000 said:
heel dom mischien maar ik zoek
tu tu tu tududu tu tu tu , tu tu tu tududu met dikke base eronder, is van darkraver ofzow, srry kan het niet beter uitleggen. of van pavo of thenoboy was gister gedraaid in axis gemert.
die heb ik wel op me pc staan ff kijken!!
hij staat op De Waal cd

klopt het dat je in begint iets met RECORDS hoort???
dan is het Track19 van de waal alleen weer artiest niet:(

Als je die bedoeld is het Prednison Attack van Project Omega.
Hoe je vaker Enzyme Records er door heen, maar dat is hardcore...

ippeltje said:
die heb ik wel op me pc staan ff kijken!!
hij staat op De Waal cd

klopt het dat je in begint iets met RECORDS hoort???
dan is het Track19 van de waal alleen weer artiest niet:(

is het niet de cd van the wall? ( niet van die rokgroep ) dan is het idd Prednison Attack

maar die is zo bekend dat het me sterk lijkt dat je daar nergens een tietel van kan vinden.

eey ik ben op zoek naar mosh van eminem, maar ik krijg niet de goede versie want er zitten allemaal storingen in, dus zou iemand hem naar mij willen sturen via msn ofzo ---->niels594@hotmail.com

mazzol niels

Edit: heb hem ondertussen thanx Frico^delix (of iets in die richting :P)

Last edited:
D@ve said:
Mensen ik zoek een nummer van 2 pac, vrij rustig nummer waarin je af en toe ook een kinderkoortje een refreintje hoort zingen. Het staat als track 1 op een van z'n cd's... Alvast bedankt..

2pac - my block remix

cd is better dayz

Status
Not open for further replies.
Back