Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Weksel said:
Ik hoorde een track op rahzels concert (de man 8ter het beatboxen) in Eindhoven maar ik wil weten hoe dat lied heet wat hij speelde.. Het is een Hip-Hop nr d8 ik en zit zown japans 8tig vrouwke in.. die zing hokinosha mhoiknisha ofziets.. van wie is da?

weksel

R. Kelly - Thoia Thoing

Neeh dassie nie volges mij.. het is al een ouwere track..

maar bedankt dat jullie voor me mee denke ;) hehe :P

Weksel

Ronnie_NRG said:
Vind het wel stoer dat nummer echt vette text enzo :rolleyes:

Dat mensen nog zo naar die muziek kunnen luisteren. Als er eentje voor jullie staan gaan jullie allemaal rennen, bedenk eerst eens waar je het over hebt/mee bezig bent;) :L

er zijn van die mensen ja maar als ik voor 1 sta ga ik nie rennen en als er een groep dstaat al helmaal niet!!!!!

mzzls

hoe heet dat nummer die rap van die frans-engelse rap?
niet "une femme like you" maar die andere met die kinderen in de clip..?
en die gozer die quad rijd...

heey

ik hoorde vandaag op de radio het nummer 'you don't stop' van Buzzy Bus (wat ik trouwens wel een dikke aanrader vindt), maar nu wilde ik graag weten hoe dat originele nummer ook alweer heette (die vind ik nl ook wel lachen :) )

alvast bedankt, Grtz Niels

eYe-Ball @erox! said:
wast niet "the riddle"
nee kbedoel niet die van gigi dagostino:P

[edit] Nik Kershaw - The Riddle[/edit]

Die titel d8 ik dus ook al maar ik zat de hele tijd te denken aan die van gigi d'agostino (maar die kon het niet zijn), maar zal eens ff proberen :D

thanx

Jongen hoe heet dat nr van die Heineken reclame die je altijd in de bioscoop ziet? Op het laatst hoor je het nr heel ff. Engels nr er zingt een meisje... la lala laaa
beetje dance muziek achtig

hallo we zijn melig en we willen graga het nummer :

oe ie oe ahah ting tang walla walla bang bang
oe ie oe ahah ting tang walla walla bang bang

srry verder weten we m niet, maar is van paar jaar terug, we dachten van cartoons maar is niet :S

Hey hoe heet dat ene nummer hij gaat zo:
lalalalaaaaalaaalalalalaaaa en dan DANG DANG DANG,,, lalalalaaaaalala,, DANG DANG DANG DANG yeah come on... lalalaaalaaa

Status
Not open for further replies.
Back