Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Spy 70cc said:
Iemand die mij weer kan helpen :)

Het is geloof ik R&B.. Dan zingt er op den duur zo'n vrouwtje: Baby you want me? Baby you want me? bla bla bla bla bla Baby You want me?

Lapdance van NERD neem ik aan?

dat nummer van die nieuwe baylies of hoe je heet ook schrijft wil ik graag hebben met die mensen die in zo ruimte rondzweffen en dan die sjit proberen te eten

wie weet het

Is er iemand die weet hoe dat nieuwe nummer van Xzibit heet? Ik weet trouwens niet zeker of het zijn nieuwe is, maar is met zo'n vrouwtje die het refrein zingt. Ben alleen vergeten hoe die gaat :o.
Dus iemand enig idee?

Nick.

Formula50 said:
Is er iemand die weet hoe dat nieuwe nummer van Xzibit heet? Ik weet trouwens niet zeker of het zijn nieuwe is, maar is met zo'n vrouwtje die het refrein zingt. Ben alleen vergeten hoe die gaat :o.
Dus iemand enig idee?

Nick.

Xzibit - Hey Now

Hoe heet dat nummer, dat je hoort in die gsm reclame.Die reclame dat je op het laatst dat rijtje ringtone-categorieen ziet op die tel. Dat 1e nummer wat je hoort in de reclame?

Gasten ik heb een vraag over een nummer in American Pie 1....!!

Ik heb overal gezocht maar ik kan hem echt nergens vinden en downloaden.. Hopelijk weet 1 van jullie hoe die heet....

Dat nummer word gedraait als ze zich gaan voorbereiden om te neuken zeg maar (want ze willen heel graag neuken toch..):

Finch: gaat dan minigolfen (schroeft z'n golfclub in elkaar)

Jim: zit achter z'n computer om in z'n e-mailbox te kijken of hij nog berichten
heeft bij z'n dating site.

Oz: zit op dat meubeltje naar een 1 of andere bloemen film te kijken.

Ik hoop dat jullie weten welk stukje ik bedoel.

Het nummer gaat een beetje: Porkin' in poring.. I look in the mirror, I see a little to clearer... my.....

Verder weet ik hem niet...
Ik weet dat ik niet goed kan zingen maar ik hoop echt dat iemand weet welk nummer dit is...

Alvast bedankt!

Status
Not open for further replies.
Back