Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
ik had in spanje een paar x een vet nummer gehoort het begin stuk is het zelfde als
party animals - have you everbeen mellow....

maarja weet iemand hoe de titel luid van dit nummer?

zip actje said:
ik had in spanje een paar x een vet nummer gehoort het begin stuk is het zelfde als
party animals - have you everbeen mellow....

maarja weet iemand hoe de titel luid van dit nummer?

is denk de mega mix
Party Animals - Total Confusion

AscH said:
Ik heb geen programma's ala kazaa/Limewire @ pc bezorgt me alleen maar rotzooi.
Maar ik weet niet of je slsk hebt? :)

ik ben van slsk overgestapt op ares en dit werkt echt super

zonder gekut op de pc

shitttttttt ik was op de kermis (:X) en daar hoorde ik een vet nr, kheb zeer weinig info maar miss weet iemand et ? zo'n vrouwtje zingt iets van 'i wanna be in emotion' iets in die geest, en et is trance. ik weet et je kan er nix mee maar miss iemand :rolleyes:

Greetz

Dickozzz said:
shitttttttt ik was op de kermis (:X) en daar hoorde ik een vet nr, kheb zeer weinig info maar miss weet iemand et ? zo'n vrouwtje zingt iets van 'i wanna be in emotion' iets in die geest, en et is trance. ik weet et je kan er nix mee maar miss iemand :rolleyes:

Greetz

Zoiets zit ook in een nr. van Armin v. Buren geloof ik..

Dickozzz said:

Greetz
Benny Benassi - Illusion <-- dit is m zeker weten :)

+ralf+ doe dat !

Hij is cker chill :)

Heb ook nog een vette Freestyle van D-Men , als er interesse is , zal ik em Droppen })

Zat net een aflevering van Pimp My Ride om de computer te kijken en daar laten ze in het begin altijd wat nummers van Xzibit horen.
Nu hoorde ik wel een vet nummer, maar heb geen idee hoe hij heet.. Het gaat iets als;

"get yo walk on
get ya hair right
i know you feelin'
(en dan nog iets wat ik niet kan verstaan :rolleyes: ) "

En een paar pics van de videoclip ervan:
Afbeelding3.jpg

Afbeelding002.jpg

Afbeelding004.jpg

Iemand enig idee over welke nummer ik het heb :?

Status
Not open for further replies.
Back