Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik zoek weer een lied. het refrein gaat ongeveer zo: always chikka bang bow bang ofzo. en zit ook nog zown shaggy achtige stem bij.

Wie weet welk lied ut is. bedankt,

apriliasr50

Ik ben ook weer op zoek naar een nrtje.

'god is the ultimate gangster' hoor je een paar keer en het is een hardstyle nr.
Als ik zoek op deze titel kan ik hem niet vinden :(

Edit: nog 1 erbij:

Gisteravond tijdens menthal theo on the road was special D aan het draaien en toen hoorde ik een trance/hardstyle-achtig deuntje van het nummer Seven Nation Army van The White Stripes. Ik heb al op kazaa gekeken maar die club mixes daar zijn heel anders dus weet iemand de echte titel van deze mix?

Last edited:
mastervanloon said:
dank u:) maar ik kan em dus niet downloaden ofzo.. dat is wel jammer, ECHT NIEMAND DIE EM OP DE PC HEEFT EN MIJ KAN STUREN?

Moet wel lukken om het op te nemen ofzow :) Maarja, wilde 'm ook al op pc dus als het lukt een filetje te maken hoor je het wel :)

Nicolás said:
Derb - Follow Me

Ik zoek dit nummer ook, maar kan alleen de remix met spacefrog enzo vinden
ik weet niet of het precies hetzelfde nummer is, maar dit is dus een dance nummer, waarin telkens zo wordt gezongen:

follow meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee follow me follow meeeeeeeeeeeeeeeee etc.. en dan in verschillende hoogtes, door een vrouw dacht ik..

dus als iemand deze(of de titel) heeft, heel graag:)

apriliasr50 said:
Ik zoek weer een lied. het refrein gaat ongeveer zo: always chikka bang bow bang ofzo. en zit ook nog zown shaggy achtige stem bij.

Wie weet welk lied ut is. bedankt,

apriliasr50

van beenieman is die dacht ik.

Nielus said:
Ik ben ook weer op zoek naar een nrtje.

'god is the ultimate gangster' hoor je een paar keer en het is een hardstyle nr.
Als ik zoek op deze titel kan ik hem niet vinden :(

Edit: nog 1 erbij:

Gisteravond tijdens menthal theo on the road was special D aan het draaien en toen hoorde ik een trance/hardstyle-achtig deuntje van het nummer Seven Nation Army van The White Stripes. Ik heb al op kazaa gekeken maar die club mixes daar zijn heel anders dus weet iemand de echte titel van deze mix?

DJ Paul - God is the ultimate gangster
Club Robbers - White Stripes

mastervanloon said:
ik weet niet of het precies hetzelfde nummer is, maar dit is dus een dance nummer, waarin telkens zo wordt gezongen:

follow meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee follow me follow meeeeeeeeeeeeeeeee etc.. en dan in verschillende hoogtes, door een vrouw dacht ik..

Er is ook nog een remix van The Grimm Reaper... maar dat is geen vrouwenstem dacht ik.

ik zoek een nummer wat ik gister hoorde op speelmans platen, het was van zo'n ouder rustig nummer, tgaat van Don't say goodbye for me now, save it for the morning after en dan is het een versie met een leuke beat eronder. Iemand idee?

mastervanloon said:

dat is dus niet: follow meeeeeeeee, maar het is Call on me, moet eerlijk toegeven dat ik ook d8 dat het follow me was maar goed.

Eric Prydz - Call On Me zeer aangenaam nummertje:)

kippienr1 said:
dat is dus niet: follow meeeeeeeee, maar het is Call on me, moet eerlijk toegeven dat ik ook d8 dat het follow me was maar goed.

Eric Prydz - Call On Me zeer aangenaam nummertje:)

:L dat is em! geniaal! dank je!!

Status
Not open for further replies.
Back