Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Eey

ik ben op zoek naar het nummer dat je de hele tijd tijdens die battles in 8 mile hoort.
Ik ben de titel vergeten maar het was iets met part II. aan het einde van de film staan alle nrs ook in beeld, maar ik heb de film niet :(

(hij staat ook een keer, in het begin van de film, voor de spiegel voordat een battle begint en dan hoor je hem ook)

iemand een idee???

Helllllllllllllup....

k ben al dagen opzoek naar een nummertjuh...
Genre is Hardstyle of iig in die richting..
en ze zeggen in de text: Don't Do Drugs... (of Drug ofzo)

vind het keigaaf nummer, wie weet het voor me???

Made in AJ said:
Helllllllllllllup....

k ben al dagen opzoek naar een nummertjuh...
Genre is Hardstyle of iig in die richting..
en ze zeggen in de text: Don't Do Drugs... (of Drug ofzo)

vind het keigaaf nummer, wie weet het voor me???

die is idd kk vet, die hoor je veel in live sets van qlimax, iig op de dvd staat die, erg vet nummer, maar ik weet ook niet hoe die heet :'(

wie weet hoe dat nummer heet, op het einde van bad boys 2, beetje zuid amerikaans getind, begint met beetje blabla, en daarna trompetten ed ongein, kan er al tijden niet op komen :(

Last edited:
Made in AJ said:
OMG, Dennis Krol mag ik aannemen, Anne-Jan KROL is de naam...haha bedankt voor de titel...

Edit: k kan hem alleen nog nie vinden om Kazaa, wie dit nummer heeft: Made_in_AJ@Hotmail pleazzeee... :p

en als jij hem hebt, gelijk ff doorsturen naar mij aub:*

Nielus said:
Eey

ik ben op zoek naar het nummer dat je de hele tijd tijdens die battles in 8 mile hoort.
Ik ben de titel vergeten maar het was iets met part II. aan het einde van de film staan alle nrs ook in beeld, maar ik heb de film niet :(

(hij staat ook een keer, in het begin van de film, voor de spiegel voordat een battle begint en dan hoor je hem ook)

iemand een idee???

mobb deep-shook ones denk ik

mastervanloon said:
mobb deep-shook ones denk ik

ja dat is hem thanx!

Heeft iemand eigenlijk al Calabria van drunkenmunkey? die was laatst bij maak het of kraak het met meer dan 90% gemaakt, maar ik kan hem nog niet downen...

Ik zoek dat nummer van die gast van sixpack, Valerio ofzo.. het nummer heet Gangstaz en Bitchez ofzo... maar kan hem nergens vinden :( heeft iemand deze voor mij?

Nick-SP said:
Ik zoek dat nummer van die gast van sixpack, Valerio ofzo.. het nummer heet Gangstaz en Bitchez ofzo... maar kan hem nergens vinden :( heeft iemand deze voor mij?

Staat op sixpack.tv bij die filmpjes. ff geluid ervan opnemen en je hebt 'm ;)

AscH said:
Ik zoek een nummer. Clip is te zien op the box tenminste ik heb hem alleen nog daarop gezien.

Zit/staat een donkere vrouw op een fiets met een redelijk afro kapsel. Wie weet van wie die is en hoe het nummer heet?

Jill Scott - Golden

Frankz0r said:
ik zoek een nummer : beetje r&b achtig, khoorde m op juice fm (of hoe je t ook schrijft) op de radio iig 's avonds.
In t reffrein word er gezongen : because at the end of the night, I wanna hold you so tight...
.

Status
Not open for further replies.
Back