NEOrider said:hey weet iemand hoe dat nummer heet aan het begin van taxi 1? (de black eyed peas heben em gecovered maar ik vroegme af hou dat originele nummer heet.. thnx alvast
Rule said:Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet wat nu bij die tussenstukjes van tmf komen ?? dus zo'n blauw beeld waar je aantal fragmenten van clips voor bij ziet komen, volgens mij was die ervoor alter ego - rocker...
Dub said:Ik zit al een tijdje met een lieke in mijn hoofd, maar ik weet niet goed meer hoe het gaat.
Twas een hoge stem die zingt..
Hello, hello
Is this what you've been looking for (ofzoiets)
Echt heel vaag, ma toen ik het aan een maat van mij vertelde wist hij wel over welk liedje ik het had (die hello hello is nogal typisch).
RobinL said:hoe heet dit nummer?
http://rapidshare.de/files/13742069/watisditvoornummer.wav.html
//Edit: GELUID WEL FF WAT ZACHTER DOEN, WANT KWALITEIT IS GAAR.
RobinL said:Pendulum & Freestylers - Fasten Your Seatbelts
RobinL said:TY :*
Ruben said:Heey weet iemand hoe dat liedje heet van die reclame van Appelsientje, dat op het eind die twee schaduwen met elkaar zoenen. Nieuwste reclame is dat volgens mij...
Vince said:Gabriël Rios - Broad daylight
Al vaaak langsgekomen hier
Als het zo gaat: Hello, hello. Good to be back!Dub said:Ik zit al een tijdje met een lieke in mijn hoofd, maar ik weet niet goed meer hoe het gaat.
Twas een hoge stem die zingt..
Hello, hello
Is this what you've been looking for (ofzoiets)
Echt heel vaag, ma toen ik het aan een maat van mij vertelde wist hij wel over welk liedje ik het had (die hello hello is nogal typisch).