Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Lionel Richie - Say you Say me

Zo moeilijk is dat zoeken btw niet..

Je typt gewoon het deel dat je van het nummer kent in google, zet er lyric achter en zoeken maar.. :p

hello:)..

hoe heet het liedje uit de appelsientje reclame?..in die reclame spelen ze telkens met die schaduw enz..met een man en vrouw als hoofdrol spelers:P..

iemand?

Laurens

was dat nou dat nummer van Gabriel Rios - broad daylight??
met zo'n kinderen die je hoort in het nummer, rustig nummer ook.

als het het niet is kan het ook goed, lang niet meer die reclame gezien:rolleyes:

Dennis.H said:
was dat nou dat nummer van Gabriel Rios - broad daylight??
met zo'n kinderen die je hoort in het nummer, rustig nummer ook.

als het het niet is kan het ook goed, lang niet meer die reclame gezien:rolleyes:

helemaal goed!
tnx men:)..
echt relaxed nr..

en doooorr!!

Laurens

hey mensen ik zoek een nummer van een auto reclame (volgens mij renault of peugot)
Het heeft iig een dikke beat en het enige dat echt verstaanbaar is, is:
"i said: OE!la la"
hopelijk kan iemand er wat mee...
thnx bij voorbaat

NEOrider said:
hey mensen ik zoek een nummer van een auto reclame (volgens mij renault of peugot)
Het heeft iig een dikke beat en het enige dat echt verstaanbaar is, is:
"i said: OE!la la"
hopelijk kan iemand er wat mee...
thnx bij voorbaat

Kun je de reclame misschien ff beschrijven?

Misschien bedoel je de reclame met die robotauto van citroën? Dat is: Les ritmes digitales - Jaques your body

Vince said:
Kun je de reclame misschien ff beschrijven?

Misschien bedoel je de reclame met die robotauto van citroën? Dat is: Les ritmes digitales - Jaques your body

Das het nare juist.. ik weet niet hoe die reclame gaat.. aslk mn huiswerk maak hebbik de tv altijd aan en alsk dat liedje hoor kijk ik altijd te laat en is de reclame al weer afgelopen :S

les rythmes digitales is het niet maar is wel vet nummer :D
Thnx anyways:)

hoe heet dat nummer uit die libresse reclame?? :P Met die stoet vrouwen die over straat lopen. Lijkt me wel een relaxt nummertje maar weet niet hoe die heet.

iemand?

grtz kees

Status
Not open for further replies.
Back