Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik zoek een nummer, waarvan ik volgens mij bijna zeker weet dat ie It's yours heet. Is een groove/funk/dance liedje. Iemand enig idee? Hij is niet van mantronix iig.
Groeten

hey weet iemand hoe dat nummer heet aan het begin van taxi 1? (de black eyed peas heben em gecovered maar ik vroegme af hou dat originele nummer heet.. thnx alvast

Iemand een idee hoe het nummer van technoboy heet, met die sample van Full Metal Jacket

"This is my rifle, there are many like it but this one is mine"

Weet niet of iemand rtl 7 heeft gekeken, maar hoe heet dat nummer wat je op het einde hoort ? (film stephen king)

ik zoek zoon slamfm nummer beetje dance : hor je elke x van die letter B Y S E X Y en dan zegen ze by sexy ofzo zoon vrouwenstem is een nieuw nummer maar hij heet niet by sexy HELP

Ik zit al een tijdje met een lieke in mijn hoofd, maar ik weet niet goed meer hoe het gaat.

Twas een hoge stem die zingt..

Hello, hello
Is this what you've been looking for (ofzoiets)

Echt heel vaag, ma toen ik het aan een maat van mij vertelde wist hij wel over welk liedje ik het had (die hello hello is nogal typisch).

Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet wat nu bij die tussenstukjes van tmf komen ?? dus zo'n blauw beeld waar je aantal fragmenten van clips voor bij ziet komen, volgens mij was die ervoor alter ego - rocker...

Status
Not open for further replies.
Back