Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Hoe heet dit nr.. , is denk van de jaren 90. volgens mij beste vage video clip, tijd niet gezien , dus weet niet hoe die gaat, maar volgens mij van die gasten waarvan de ogen dichtzijn genaaid oid

stukje wat ik weet van het nr
ahhhaaa ... you childeren will be next.. zo iets. soort radiohead

razorr said:
Hoe heet dit nr.. , is denk van de jaren 90. volgens mij beste vage video clip, tijd niet gezien , dus weet niet hoe die gaat, maar volgens mij van die gasten waarvan de ogen dichtzijn genaaid oid

ligt op het puntje van mn tong ff kijke ofk het er vanaf krijg :p

razorr said:

Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next ?

**EDIT**
Welk nummer is dit:
http://www.go-drift.com/video/2005mobikrog-ae86.wmv
Volgens mij is ie al eerder voorbij gekomen maar ik kan 't niet vinden.

Last edited:
Hey Luitjes, Ik zoek ook wat nummers maar eigenlijk dan net iets anders.
Kheb morgen een feestje en wilde wat lekker achtergrondmuziek hebben, welke nummers adviseren jullie voor mij? Ik zat zelf te denken aan wat dance nummers, lekkere R&B, wat feestnummers... dat ik ff een CD kan maken die niet snel verveeld iig. van alles wat.

kom maar op met die nummers!

/edit/ heb ondertussen wel wat nummertjes gevonden maar ik zoek er nog 1. tis een dansnummertje, 1 jaar oud ofzo denk ik. je hoort een vrouw zingen:
"When I'm walking down the street, stepping to the beat, I'm thinking bout everything, that you said to me, and how can you be so cold and how can this love grow old and no one else will do, dont know what else to do..."

iemand?

Last edited:
Bobi said:
Kheb morgen een feestje en wilde wat lekker achtergrondmuziek hebben, welke nummers adviseren jullie voor mij? Ik zat zelf te denken aan wat dance nummers, lekkere R&B, wat feestnummers... dat ik ff een CD kan maken die niet snel verveeld iig. van alles wat.

/edit/ heb ondertussen wel wat nummertjes gevonden maar ik zoek er nog 1. tis een dansnummertje, 1 jaar oud ofzo denk ik. je hoort een vrouw zingen:
"When I'm walking down the street, stepping to the beat, I'm thinking bout everything, that you said to me, and how can you be so cold and how can this love grow old and no one else will do, dont know what else to do..."

iemand?

city streets

Ik zoek een hardstyle/jumpstyle nummer, je hoort zo'n vrouwenstem zeggen, this is for you mind your body. Your mind, your mind etc.

ik zoek een soort ''starkoo'' nummer:

magik naar je kijken in t volle licht, in n kamer op bed met de gordijnen dicht, mag ik je observeren.. van dichtbij zonder kleren en daarna liefdevol masseren.. omdat ik van je hou

//edit: starkoo - mag ik naar je kijken :P 8P

Ik zoek een nummer, maar weet er weinig van eigenlijk :X. Hij komt nog heel soms op MTV, en the Box turn back, het is een nummer volgens mij uit 1985 oid.

Er word de hele tijd een vrouw close up gefilmd, in het zwart wit is de clip, man die zingt heeft een 'zware' stem. Die vrouw die erin speelt is trouwens echt superknap wie o wie?

Bedankt.

Bobi said:

Bob Marley & UB-40 doen het altijd goed. Wel de wat meer bekendere pakken dan. Denk b.v. aan Jammin' / No woman no cry / Red red wine / Rat in the kitchen etc.

Voor de rest vind ik Audio Bullys en The Streets erg chill als achtergrond muziek.

ik ben op zoek naar het nummer dat op de achtergrond speelt van die reclame met al die stuiterballen(meende dat ie van hp was) die over straat rollen:)

Ik zoek een oud liedje, is geloof ik trance achtig.
Je ziet alles in het klein en alles gaat beetje versneld, in de clip volg je een auto geloof ik op een weggetje...
Het nummer doet me denken aan Daft Punk around the world, ik weet dat het allemaal vaag is :P maar weet iemand toevallig welk liedje ik bedoel.

Status
Not open for further replies.
Back