runner replica
GONE !!
jongens ik zoek dat nieuwe nummer van 8ball-MY LOVE heeft iemand deze kan hem nergens vinden :$
razorr said:Hoe heet dit nr.. , is denk van de jaren 90. volgens mij beste vage video clip, tijd niet gezien , dus weet niet hoe die gaat, maar volgens mij van die gasten waarvan de ogen dichtzijn genaaid oid
stukje wat ik weet van het nr
ahhhaaa ... you childeren will be next.. zo iets. soort radiohead
Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next ?razorr said:Hoe heet dit nr.. , is denk van de jaren 90. volgens mij beste vage video clip, tijd niet gezien , dus weet niet hoe die gaat, maar volgens mij van die gasten waarvan de ogen dichtzijn genaaid oid
stukje wat ik weet van het nr
ahhhaaa ... you childeren will be next.. zo iets. soort radiohead
Bobi said:Hey Luitjes, Ik zoek ook wat nummers maar eigenlijk dan net iets anders.
Kheb morgen een feestje en wilde wat lekker achtergrondmuziek hebben, welke nummers adviseren jullie voor mij? Ik zat zelf te denken aan wat dance nummers, lekkere R&B, wat feestnummers... dat ik ff een CD kan maken die niet snel verveeld iig. van alles wat.
kom maar op met die nummers!
/edit/ heb ondertussen wel wat nummertjes gevonden maar ik zoek er nog 1. tis een dansnummertje, 1 jaar oud ofzo denk ik. je hoort een vrouw zingen:
"When I'm walking down the street, stepping to the beat, I'm thinking bout everything, that you said to me, and how can you be so cold and how can this love grow old and no one else will do, dont know what else to do..."
iemand?
Jesse@SR said:Ik zoek een hardstyle/jumpstyle nummer, je hoort zo'n vrouwenstem zeggen, this is for you mind your body. Your mind, your mind etc.
Nylez said:dj coone - the return?
Bobi said:Hey Luitjes, Ik zoek ook wat nummers maar eigenlijk dan net iets anders.
Kheb morgen een feestje en wilde wat lekker achtergrondmuziek hebben, welke nummers adviseren jullie voor mij? Ik zat zelf te denken aan wat dance nummers, lekkere R&B, wat feestnummers... dat ik ff een CD kan maken die niet snel verveeld iig. van alles wat.
kom maar op met die nummers!
je moet voor die site inloggenvinnie4501 said:hoe heet dat eerste nummer?
http://www.tussenhaakjes.nl/forum/view/id/15732/d/urbanstyle