Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Luister op stage altijd naar Q Music en soms komt daar een nummer voorbij die ik best vet vind... Het is een trance nummer met wat violen der door heen maar weet nog steeds de titel niet en zit geen tekst in. Dit is het enigste wat ik weer 8P.

Ik ken ook een of andere club/dance nummer waar ik de naam niet van weet. En de tekst kan ik ook echt niet verstaan. Mja ze zeggen de hele tijd t zelfde.

ik versta: Jay.. and R, Jay and R. Jay.. and R, Jay and R. enz.

Last edited:
Een nummer van een vrouw en je hoort het ook op de radio met deze stukken erin:

I don't pretend to be someone i'm not

We live in a cruel world

I know exactly where i am.

Wie O wie?

Een ouder liedje, vroeger vaker de clip van op tmf en mtv, zag je een vrouw in een auto rijden de hele tijd. Is een Frans liedje, iets van touriste ofzo? En t gaat zo iets van tu as promileeeee tututututu tututututu :D

dat is een andere.
ik weet welke je bnedoeld is beetje trance achtig. heb m wel ergens op cd staan volgens mij. zal binnekort is een keer kijken.

Heb dus al de hele dag een nummer in mn kop. Refrein gaat zo:
"I dont mind what people say. No i wont look back on an other day. Gona spread my wings and walk away,walk away, walk away.................
Volgens mij een beetje trance/dance achtig.
Who knows?

Heb dus al de hele dag een nummer in mn kop. Refrein gaat zo:
"I dont mind what people say. No i wont look back on an other day. Gona spread my wings and walk away,walk away, walk away.................
Volgens mij een beetje trance/dance achtig.
Who knows?
D-Note - Shed My Skin, eventueel Pete Heller of Airwave remix.

Die naam zegt me wel wat, maar na een hele tijd zoeken heb ik nog steeds geen downloadbare versie gevonden. :|

hoi,

ik zoek een dance nummer waarin de tekst 'I'm in love with you' in voorkomt.
deze heb ik gister 2 keer gehoord alleen dan noemen ze de titel weer niet:S

mvg
franq

Status
Not open for further replies.
Back