Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Zoek een nr.
Echt van dat softe/commerciele jumpstyle en in t refrein hoor je telkens:
"here, here we go again".

Ik hoorde gister ook een nummer tijdens het uitgaan en klonk volgens mij goed.. +pippi+
Misschien dat jullie hem weten, het is een hardstyle nummer met DMX erin leek wel.. In ieder geval een schore stem met "let me go, go" en iets van "ghetto"..

Niet echt een duidelijke omschrijving, maar hopelijk weten jullie het :P

Zoek de naam van een nummer. Een vrouwenstem zingt:
Your'e not alone..........Open youre eye's....
Volgens mij al een redelijk oud trance nummer

Weet iemadn van wie dit nr is:

Today is the day, school is out we're on holiday. Mom and dad are not at home it's party time, i'm home alone

Ook 1 vraagje.

Je hoort het nummer af en toe op zo'n reclame bij veronica, voor 1 of ander groot feest. In dat nummer hoor je zegmaar ook zo'n western deuntje.

Wie O Wie weet welk nummer dat is.

Dat lijken mij meer tracks van een dj die niet als lied worden uitgebracht, maar worden gebruikt in mixen oid.

Dat lijken mij meer tracks van een dj die niet als lied worden uitgebracht, maar worden gebruikt in mixen oid.
Eh..? Om te mixen heb je tracks nodig, gereleased of promo doet er toch niet toe, of?

Marcel, die nr2 lijkt verdacht veel op een skitzofrenix beat. Die eerste heb ik denk ik wel... alleen kan ik er echt niet op komen.

Ik lul ook maar wat, maar 't komt er op neer dat ik denk dat ze niet als single zijn uitgebracht.. :P Als dat niet zo is, so be it. :rolleyes:

wie weet hoe het nummer heet van gerard joling of gordon, ik heb eigenlijk geen flauw idee wie het heeft gezongen!, maar is volgens mij een oud nummer van hazes, een relax zomers deuntje heeft die:winner:

maak me gek?
grazy.gif

Status
Not open for further replies.
Back