Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
weet iemand hoe dat nummer heet van die reclame van time out bescuits,Is die reclame dat die ouwe opa al die koekjes uit zit te pakken en in een mand stop en dan zn jong paar die koekjes koopt omdat ze denken dat ze ouderwets gemaakt worden..

Vind dat nummer lekker klinken weet iemand van wie dat is

Ik zoek een trance(?) nummer, waar een gast zegt "what is what..." Ik heb 'm wel op een videootje maar zo slecht geluid dat het niet over komt... :( Iemand enig idee?

zoek het nummer wat je in de liveset van vince @ defcon.1 @ 15:00 min. hoort

het nummer daarvoor is there is no competition
en het nummer erna is twist. nummer tussen in zoek ik dus

word iets gezegt als:the only exsist in the outside world oid

alvast bedankt mense

Voor zover ik kan horen zit daar geen nummer tussen.

Dit is de titel:

Tommyknocker Vs Sunbeam - Twisted world

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fT7IciS_e4A"]YouTube - Tribute to TUPAC up in smoke tour[/ame]

Wie kent het liedje tussen 0:36 en 0:50 , misschien onduidelijk maar voor een kenner zeker geen probleem ;)

*edit : heb het al (tupac - hail mary)

Last edited:
Tsja.. Die laatste ken ik wel, maar hoe die heet. :P Er komen de laatste tijd veel te veel nieuwe nummers uit in die categorie..

Ik zoek een titel van een clip, van ong. 3 jaar geleden... Het is een oude vent op het strand (ibiza?) die helemaal uit z'n plaat gaat op de muziek. Het is chille muziek. Het is echt een close-up van die 'dansende' persoon, met zon/strand op achtergrond.

gvd zat net in de auto. Kwam oip slam fm liedje voorbij. Weet allene nog paar woorden eruit:P Tis beetje dance achtig en redelijk nieuw!

Love, no reason, but i know :P Love is gone ofzo:P Kan iemand me misschien met deze trefwoorden helpen:P

Status
Not open for further replies.
Back