This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

OV is echt kut ja.. Mede een reden dat ik al geen zin meer heb in die feestjes.. Een paar uur wachten of vercrackt zitten in de kou voor je trein.. Mij niet meer gezien iig..
Je kan btw een chipkaart nemen (als je hem niet kwijtraakt en t niet vergeet ) maar het ov blijft kut..

Vercrackt was ik zeker, nondeju :+
Ov is ook zeker niet mijn eerste keuze maar mijn vaste BOB wilde ook graag begaaien op de laatste Thunderdome dus vandaar toch met het openbaar vervoer gegaan.

Wij huren tegenwoordig een busje

TD was wel een toppertje zeg! Ik had het op een gegeven moment helemaal gehad met die lampenparade op de main. Gek werd ik ervan.
Dr Peacock, baas!

En gewoon tot 8uur door, hehe :#

T was inderdaad een serieus vet feest.
Ben alleen al om 5 uur naar huis gegaan, was 22.15 binnen. en rond 5 was mn kaarsje uitgebrand.
Was ook met de auto (20min rijden, lekker makkelijk) dus kon ook niet drinken.

Wij waren pas om 1u binnen. Konden pas om 11u vertrekken, parkeerplaats van de rai vol, busje in the middle of fucking nowhere geparkeerd, zeker een kwartier gelopen naar de rai.
Werd bij het fouilleren nog het enige meisje wat bij ons bij was gepakt met ghb. Die heeft dus de hele nacht door gebracht op het politiebureau :')

nog mensen naar fusion of dance?

Ik ben er geweest, wat een geweldig georganiseerd feest zeg! Je kunt duidelijk merken dat ze daadwerkelijk leren van voorgaande jaren, en er dan ook echt wat aan doen.
Freestyle maniacs was heerlijk.

[video=youtube;IXiEKg_gGK0]http://www.youtube.com/watch?v=IXiEKg_gGK0&feature=share&list=PL2D1C5FE63FFFEC26[/video]

8P8P

Nog mensen die naar feesten gaan tijdens NYE? Ik zou naar HMH gaan, maar heb vandaag een super chill aanbod gekregen om voor €217 retour naar Sao Paulo te gaan. Lijkt me duidelijk dat ik daarheen ga natuurlijk!

Last edited:
[video=youtube;IXiEKg_gGK0]http://www.youtube.com/watch?v=IXiEKg_gGK0&feature=share&list=PL2D1C5FE63FFFEC26[/video]

8P8P

Dat filmpje is echt goud! haha
Die kerel met calimero, prachtig

@ Erwin, nee, dit jaar niet. Defqon is weer mijn eerste feestje als het goed is

Last edited: