Vond qlimax wel prima. Had er weinig van verwacht, dus dan valt t niet snel tegen he
show was dik in orde iig.
Zit ook te twijfelen over loudness.. Nog nooit bij loudness geweest, maar aan de andere kant, week later is het al td en ik wil freaqshow mss ook meepakken..
Hier heb ik ook weleens last van ja Dan heb ik teveel gedronken en dan heb ik ineens weer zin in een feestje. Dan haal ik kaarten en de volgende dag denk ik dan: fuck, waarom deed ik dat nou :')
Ben 1 keer naar Loudness geweest in Eindhoven. Had er van te voren heel wat van verwacht maar vond er serieus niks aan.
Van de kaart gehalte was echt té hoog. Sfeer was heeul ver te zoeken in ieder geval. Enige feestje ooit dat ik eerder naar huis ben gegaan.
Hier heb ik ook weleens last van ja Dan heb ik teveel gedronken en dan heb ik ineens weer zin in een feestje. Dan haal ik kaarten en de volgende dag denk ik dan: fuck, waarom deed ik dat nou :')
Zaterdag naar Pademoium geweest, en de tering wat een snoeihard geweld. Maar wat een figure die daar rond liepen jezus christus. Wel lache trouwens om met de trein te gaan. Next up Thunderdome