This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Algemeen :*

Zaterdag gaan er weer kaarten voor Loudness in de verkoop. Begint nu toch wel te kriebelen om te gaan. Nog mensen van hier die er naar toe gaan?

Vond qlimax wel prima. Had er weinig van verwacht, dus dan valt t niet snel tegen he
show was dik in orde iig.

Zit ook te twijfelen over loudness.. Nog nooit bij loudness geweest, maar aan de andere kant, week later is het al td en ik wil freaqshow mss ook meepakken..

Man man man waar is de tijd gebleven dat X-Qlusive nog goede DJ's had.. Headhunterz en Wildstylez zo niet mijn ding

Zin in Thunderdoomeee

Loudness is voor mij ook zeker 40 min rijden :+ Denk dat ik hem toch maar oversla.. Eerst Pandemonium, dan ff weekje rustig en dan Thunderdome

Ben 1 keer naar Loudness geweest in Eindhoven. Had er van te voren heel wat van verwacht maar vond er serieus niks aan.
Van de kaart gehalte was echt té hoog. Sfeer was heeul ver te zoeken in ieder geval. Enige feestje ooit dat ik eerder naar huis ben gegaan.

Loudness in de Maassilo was iig kneiterdik! Vooral die op de 8e verdieping oid. Met de lift naar boven :# Wat een feest was dat! :W

Zaterdag naar Pademoium geweest, en de tering wat een snoeihard geweld. Maar wat een figure die daar rond liepen jezus christus. Wel lache trouwens om met de trein te gaan. Next up Thunderdome