This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #15

Haha idd. Naja, ik sta achter de bar, dus vind t niet zo'n probleem. Zelf zou ik trouwens ook niet gaan..
kaartjes gaan nu zelfs gratis weg zag ik op pf

ik heb 2 kaartjes gekocht voor 4 euro voor het 'feestje' de avond ervoor.. en kreeg zomaar per kaartje nog eens 4 vrijkaartjes en lees op facebook alleen maar mensen die nog ff 10 kaartjs over hebben..
dus zal wel weer een pestzooi worden en uiteindelijk geen reet aan zijn

HAHA idd.. beursgebouw.. drama is dat zeg

Geluid, betalen voor de WC, zweetdruppels die van het dak naar beneden vallen :X

En idd allemaal dagjes mensen die je aan staan te gapen als je op de muziek "beweegd".

Wat een drama idd beursgebouw. Maar toch wel vermaakt, zo zat als een toeter

Wat een drama idd beursgebouw. Maar toch wel vermaakt, zo zat als een toeter

Had je wel vaker bij de bar verwacht
geluid was kut, verlichting was kut, je zou maar 30 euro voor een kaartje betaald hebben :') Terwijl er buiten mensen aankwamen met 20 ongebruikte kaartjes 8P

Maar boeie, waren leuke mensen, veel gelachen

Vnv maar eens dunnetjes over doen. Komt er vnv nog iemand naar kings of hardstyle? Zoek anders een ginger op achter de bar en zeg dat je van sf bent, dan krijg je een pilsje van me (of 2, 3... :+))

Haha ik heb veel rondjes gelopen en ben vooraan bij de bar beland volgens mij. Die Apfelkorn aanbieding hakte er goed in 6 halen 5 betalen, toen nog paar blauwe spookjes naar binnen en de avond was compleet. De Bob heel de avond kwijt geweest, kwam die eind van de avond ineens weer ergens vandaan

Ik ben er, 3 euro geloof ik dus vind t wel best

wat een pestfeest was dat house of revolution

bier leek wel gemengd te zijn met azijn, zure troep da het was. De frisdrank was al niet veel beter..
daarnaast was idd het geluid echt om te janken..

Inderdaad normaal lust ik wel een biertje of 20 maar di was niet te nassen. Gelukkig gaf Niels me een paar goeie bacos

Last edited:
Ik moet nogsteeds mensen vinden die meewillen :O

Vanavond verjaardag van de vriendin van Pat-B hier in de kroeg, avondje jump ook lachen :W

Last edited:
Sensation duitsland was stukken beter dan in NL. Veel intiemer (kaarverkoop viel erg tegen) maar wel leuker, 'betere' muziek. Best prima. (en na t werk gratis zuipen in de deluxe area )

Volgende week 2004 back on the floor hier in de buurt. Gouden tijd van the-site herhalen
Week erna naar mwak, dan door naar qore, pussylounge, qlimax & thunderdome. Misschien nog wat tussendoor zoals loudness ofzo :+

Dat heb je mooi geregeld dan. Ben trouwens ook van de partij zaterdag vervoer en medepartygangers geregeld. Zijn dan wel saaie mensen maar ik moet er gewoon bij zijn :7