This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SCbbKskNzN8&feature=g-all-u"]Defqon.1 2012 Aftermovie & Anthem - Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World Of Madness - YouTube[/ame]

Summerfestival ondanks de regen toch goed geslaagd!

Op Wish geen druppel!
Magic Show was en kleine stage, maar zeker de beste sfeer van het hele festival. De hele dag ging het los met als hoogtepunt the rebelz, adaro & chain reaction. Relaxte gasten ook trouwens, rebelz zo dronken als een toeter :#

AOF & endymion was opgedeeld volgens mij.. Eerst Endymion en erna AOF. Het einde ging toch lekker het gas erop ^^

Was jij dat nou die door die liveset van Fusion of Sound @ DQ heen loopt te blaten btw?

Geen idee.. Volgens mij niet, was op de afterparty van de vrijdag. Na Coone & Ruthless iig. Wat daarna kwam herinner ik me allemaal niet zo best :+ Tijdens of na Psyko Punkz gok ik..

Zaterdag Sensation. Backstage, vip, gratis, kom maar op met dat feestje! :#
Wordt mn eerste echte 'house' feest Benieuwd of ik naar die muziek kan blijven luisteren :+

Nouja het was idd op de afterparty van vrijdag ja. Tent op laten zetten door iemand anders?

Ik was er donderdag al.
Maar inderdaad, een vriend van me heeft mijn tent opgezet omdat ik en een vriendin moesten werken

Heb ik overigens het hele weekend aan moeten horen van onze buren :')

Status
Not open for further replies.