Laine Leren Lenie 19 January 2012 #321 Dnstal said: Echt! Met wie? Click to expand... Ik sleur Kir wel mee, hallo tek:love:
bartj HousePaus 20 January 2012 #322 Jezus hoe moeilijk kan het zijn een kaartje voor Hardbass te vinden voor een normale prijs:X
Weksel Rapido In Progress.. 20 January 2012 #325 Zeker! ben benieuwd... lineup is niet super dik ofzo (kasparov na dan) maar ik ga altijd alleen al naar de HMH voor t geluid :W
Zeker! ben benieuwd... lineup is niet super dik ofzo (kasparov na dan) maar ik ga altijd alleen al naar de HMH voor t geluid :W
Cor_vandijk aka Der Plant! 20 January 2012 #326 Noisecontrollers knalt sowieso wel voor hardstyle toch !? En de afsluiting word vet met dat geluid in de hmh :W!! Have fun alvast mensen!!
Noisecontrollers knalt sowieso wel voor hardstyle toch !? En de afsluiting word vet met dat geluid in de hmh :W!! Have fun alvast mensen!!
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 21 January 2012 #327 Weksel said: Zeker! ben benieuwd... lineup is niet super dik ofzo (kasparov na dan) maar ik ga altijd alleen al naar de HMH voor t geluid :W Click to expand... Nog 14 weken...dan mag ik me der weer gaan vermaken :W
Weksel said: Zeker! ben benieuwd... lineup is niet super dik ofzo (kasparov na dan) maar ik ga altijd alleen al naar de HMH voor t geluid :W Click to expand... Nog 14 weken...dan mag ik me der weer gaan vermaken :W
Dnstal Judas 21 January 2012 #328 Laine said: Ik sleur Kir wel mee, hallo tek:love: Click to expand... Heb ik je er zo erg mee besmet? Geen reverze trouwens? ErwinZ said: Zin in morgen! :W Click to expand... Nog ff en we mogen weerrr :# (02.00u rechts achterin? :+)
Laine said: Ik sleur Kir wel mee, hallo tek:love: Click to expand... Heb ik je er zo erg mee besmet? Geen reverze trouwens? ErwinZ said: Zin in morgen! :W Click to expand... Nog ff en we mogen weerrr :# (02.00u rechts achterin? :+)
Dnstal Judas 21 January 2012 #335 ErwinZ said: :# Echt knetterveel zin! Click to expand... +1! [5th] Douwe said: of voorin ? Erwin weet me toch wel te vinden Click to expand... Ik niet... Erwin, ik pm je mn nr wel Of als je een stuiterende ginger tegen komt is de kans vrij groot dat ik het ben :+
ErwinZ said: :# Echt knetterveel zin! Click to expand... +1! [5th] Douwe said: of voorin ? Erwin weet me toch wel te vinden Click to expand... Ik niet... Erwin, ik pm je mn nr wel Of als je een stuiterende ginger tegen komt is de kans vrij groot dat ik het ben :+
ErwinZ GC Member 21 January 2012 #336 Herken je nog wel van Thrillogy denk ik Heb je nummer opgeslagen!
Weksel Rapido In Progress.. 21 January 2012 #337 Kunnen wel ff meeten.. 02.00 rechtsachterin waar die trap stond bij italy?
[5th] Douwe Lets Hiv... 21 January 2012 #338 italy was ik niet bij heh, erwin lult me wel die kant op denk. Voor wie me niet kent, sta meestal rechts voorin zin beetje, 2 meter ellende
italy was ik niet bij heh, erwin lult me wel die kant op denk. Voor wie me niet kent, sta meestal rechts voorin zin beetje, 2 meter ellende
Dnstal Judas 21 January 2012 #339 Bert herken ik wel.. maar ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus dat wordt moeilijk herkennen denk ik :+ 02.00 rechts voorin bij die deur dan maar? Niet vergeten om dan ook iets te laten weten he, Erwin
Bert herken ik wel.. maar ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus dat wordt moeilijk herkennen denk ik :+ 02.00 rechts voorin bij die deur dan maar? Niet vergeten om dan ook iets te laten weten he, Erwin