Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Xqlusive , sla ik helaas over. Niemand wilde mee en kan mijn geld wel even goed gebruiken ;) En een weekendje rustig aan doen kan voor mij ook geen kwaad O-) Eerst volgende feestje is Vendetta , daar ging je ook heen toch ?

Als 't goed is wel idd.
Vrienden van me gaan er al 3 jaar achter elkaar heen, ik kon steeds niet dus ik ben er nog nooit geweest.. :P

Last edited:
Ik helaas ook nog nooit :X
Maar er zijn belangrijkere dingen op dit moment. Zoals het vinden van een goeie baan of een leuke opleiding ;)

Iemand hier enig idee wat er gebeurt als de politie er hoogte van krijgt als je een illegaal feest organiseert in een loods voor +/- 150 man. en kaartjes verkoopt voor dat feest ???

In dat stadium nog niets denk ik. Ze zullen je echt niet "deelname aan een criminele organisatie" oid ten laste leggen. Maarja neem aan dat dat feest nooit lang kan duren als ze ervan af weten...

Iemand hier enig idee wat er gebeurt als de politie er hoogte van krijgt als je een illegaal feest organiseert in een loods voor +/- 150 man. en kaartjes verkoopt voor dat feest ???

Illegaal is niet zo`n probleem, die kaartjes wel..
Hier doen ze het zo dat je entree moet betalen ('vrijwillige donatie') en het feest is dan onder het mom van verjaardagsfeest :+

https://partyflock.nl/party/211435/comments.html#cmts
Ziet er goed uit!
Adaro & Ran-d, partyraiser vs nosferatu, zany, zatox, noisecontrollers, b-front...
En een area met alleen tek/jump :D:D:D

Dit jaar hier ook maar eens gaan kijken. Voor het eerst :P

Wie is er trouwens zaterdag allemaal op XQ?

kaartverkoop voor n illegale??.... nog nooit van gehoord.

meestal moet je gewoon de boel bij elkaar rapen en wegwezen, doe je dat niet komen
ze het ontruimen.

Illegaal is niet zo`n probleem, die kaartjes wel..
Hier doen ze het zo dat je entree moet betalen ('vrijwillige donatie') en het feest is dan onder het mom van verjaardagsfeest :+

https://partyflock.nl/party/211435/comments.html#cmts
Ziet er goed uit!
Adaro & Ran-d, partyraiser vs nosferatu, zany, zatox, noisecontrollers, b-front...
En een area met alleen tek/jump :D:D:D

Dit jaar hier ook maar eens gaan kijken. Voor het eerst :P

Wie is er trouwens zaterdag allemaal op XQ?

Ik ga ook naar Black!

Status
Not open for further replies.
Back