Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Hahaha mooi filmpje van die gekke Italianen hoe ze los gaan op feesten

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZxYVfhXi-Bs&feature=share"]DJ Mad Dog & AniMe - Hardcore machine - Official Videoclip [HD] - YouTube[/ame]

Ik ben in een stuk glas gaan staan. Voet doet dus heeeel erg zeer, heb zaterdag motorrijles en Paul dus beter komt 't goed..

Wat zijn dat nou weer voor excuses? Zie vaak genoeg mensen met een poot in het gips op feesten, dus een stukje glas mag je niet tegenhouden he :7

Wat vond je van Central Studios als locatie, hoe was de aankleding?
Ben er geweest met Euphoria en toen vond ik de twee zalen eigenlijk maar als grote zwarte kubussen, alleen lichten/effecten vanaf het podium vooraan, verder alles recht en zwart, nogal sfeerloze hut!

2x dat ik er geweest ben beide keer pussy lounge :)

ik vind het een prima locatie aankleding was redelijk maar daar geef ik geen fuck om :P
verder alleen maar vooraan cq in het midden gestaan prima sfeer en verlichting .

Als ik het vergelijk met de pussy lounge @ 013 vind ik dit een top locatie 013 is echt een kut locatie..

Kaarten van hardbass zijn uitverkocht zag ik vandaag op de B2S site
dus word denk ik best goeie!:D

Was vorig jaar ook rond deze tijd hoor..

En dat 't een goeie word hoef je denk ik niet achteraan.

Heb geen kaartje, en waarschijnlijk door een financieel tegenvallertje ook geen geld om er uberhaupt naartoe te gaan :(.

Dan deze maar weer: http://partyflock.nl/party/215872:SuperBash.html :D

Ook al potentiële line-ups gezien voor Freshtival & Fantasy Island, word dik!

vanavond kijkje nemen bij the level in arnhem....

en om een uurtje of 1 richting apeldoorn, daar moeten 2 maatjes van me draaien.
1 live act en de ander moet afsluiten :)

en morgen weer werken :+

Geen Paul voor mij. We zouden eerst wel gaan, maar ik ga dat echt niet trekken.
+ ik moet vnv, morgenmiddag + avond + nacht + zondagmiddag werken en erna meteen door naar EHV om een wedstrijd te ijshockeyen.

Maandag mag ik weer een hele dag auto rijden

Just shoot me :') haha

Status
Not open for further replies.
Back