Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
Haha ben ik ook wel benieuwd naar!

Was wel heel gaaf, en super gezellig! Maar kan wel goed merken dat de lol er voor mij wel een beetje af begint te gaan.

Merk ik ook Erwin.. Afgelopen jaar 23 feestjes gehad maar bijna allemaal t zelfde.. Setjes enz klinken ook vaak t zelfde mja

Ga dit jaar wel de vetste feestjes af en daar hou ik t bij denk ik..
Btje brak trouwens? Haha

Merk ik ook Erwin.. Afgelopen jaar 23 feestjes gehad maar bijna allemaal t zelfde.. Setjes enz klinken ook vaak t zelfde mja

Ga dit jaar wel de vetste feestjes af en daar hou ik t bij denk ik..
Btje brak trouwens? Haha

Ja ik afgelopen jaar 21. Lijkt allemaal op elkaar idd. Zit ook zwaar te twijfelen om m'n Hardbass kaartje te verkopen, maar dat moet ik nog maar ff zien. Wacht wel op 't festivalseizoen :P

Ik brak? Haha nee, werd om 15:00 wakker gemaakt door m'n gf :P Ben nog wel moe!

Haha ben ik ook wel benieuwd naar!

Was wel heel gaaf, en super gezellig! Maar kan wel goed merken dat de lol er voor mij wel een beetje af begint te gaan.

Dat heb ik nu ook. 9 jaar geleden ging ik voor het eerst naar een feest. In al die jaren minimaal 2 feesten en maximaal 8 gehad. Het bijzondere is er gewoon van af. Wil niet zeggen dat ik me niet vermaak op een feest. Heb trouwens ook wel het gevoel dat ik er na een feest ook langer over doe om te herstellen ;)

Dat heb ik nu ook. 9 jaar geleden ging ik voor het eerst naar een feest. In al die jaren minimaal 2 feesten en maximaal 8 gehad. Het bijzondere is er gewoon van af. Wil niet zeggen dat ik me niet vermaak op een feest. Heb trouwens ook wel het gevoel dat ik er na een feest ook langer over doe om te herstellen ;)

Zelfde verhaal hier bij mij.

Kleine baby hier, dus moet er ook vroeger uit.

Iemand hier enig idee wat er gebeurt als de politie er hoogte van krijgt als je een illegaal feest organiseert in een loods voor +/- 150 man. en kaartjes verkoopt voor dat feest ???

Feest was dus Afgelopen zaterdag. Alles helemaal soepel verlopen. 200 bezoekers gehad, en geen politie. 6:30 zondagmorgen gingen de laatsten naar huis.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Status
Not open for further replies.
Back