Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #14

Status
Not open for further replies.
[IR]https://partyflock.nl/images/party/216364_original_282926.jpg[/IR]
[IR]https://partyflock.nl/images/party2/216364_original_282927.jpg[/IR]

Last edited:
Dat word 1 grote teringbende daar :D

Wel een flinke vooruitgang denk ik, keer wat anders :)

Van de q-dance site:

THURSDAY THROUGH SUNDAY – EXTENDED TICKET
You’ll be able to check in on Thursday 21 June for the preparty. Extended visitors from last year know that spirits will be high from the get-go. After a night of rest and preparation, you’ll be able to party all day on Friday in a broad selection of areas from 11:00 to 23:00. That night, partygoers who just can’t get enough will be welcome ‘till 04:00 in the large overnight tent.
One more night’s sleep and you’ll be able to enjoy yet another day of festivities!
The final hours of the festival can be enjoyed on and around the camping. Sleep in on Sunday (if you can) and by the afternoon, you will have completed your Defqon.1 marathon / mini-vacation. Watch yourself ;-)

Er gaan dooie vallen dit jaar!!! :D:D:D

Dat beloofd weer wat te worden :D Nu alleen nog mensen vinden die mee willen op die camping, in m'n eentje zie ik niet zo zitten namelijk :P

Was bij t decibel weekend ook t geval.. Dus zal hier nog wel erger zijn

Vond het op de afterparty nog wel meevallen eigenlijk.. De afterparty op Defqon ging echt helemaal nergens over 8P

@ Bart, ik ben met zn 2e naar defqon camping gegaan. Bleek dat mijn neef er ook was met zijn groep. Heel die groep compleet naar de tyfus, schitterend :D

Maarja, voor geen goud dat ik dit 'weekend' ga missen, al moet ik alleen :P

Vond het op de afterparty nog wel meevallen eigenlijk.. De afterparty op Defqon ging echt helemaal nergens over 8P

@ Bart, ik ben met zn 2e naar defqon camping gegaan. Bleek dat mijn neef er ook was met zijn groep. Heel die groep compleet naar de tyfus, schitterend :D

Maarja, voor geen goud dat ik dit 'weekend' ga missen, al moet ik alleen :P

Niels als ik niemand kan vinden ga ik gewoon met jou mee :winner:
Trouwens ook heel mss kaartje Hardbass geregeld :D

Villain is wel een baas inderdaad :#

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zLhcDRK338s&feature=g-all-u&context=G2f444d3FAAAAAAAABAA"]Q-dance presents: Scantraxx 10 years - YouTube[/ame]

Iemand deze al gezien?
Dit moet wel epic worden :winner:

Niels als ik niemand kan vinden ga ik gewoon met jou mee :winner:
Trouwens ook heel mss kaartje Hardbass geregeld :D

Haha, ja prima!
Ik ook! Ik ook! Stomme aftermovie van xq :')

Oe oe HMH :W

Ja die, aardige vent idd, heb ff goed staan lachen met hem :)

Denk niet dat ik naar scantraxx ga. Dat label trekt me niet zo.. Misschien de line-up afwachten :)

Op xq tijdens de hardcore nog de malloot uitgehangen met villian, ik kwam er alleen pas een dag later achter dat het villian was 8P
Maatje van me vertelde het wel, maar ik geloofde hem niet :')

Status
Not open for further replies.
Back