Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Argh :x
Tis me niet echt gelukt een naam te onthouden, alleen Bartj is wel blijven hangen ;)

Dat kan ook niet anders he , ben een schijnbaar imposante verschijning :+

En ben present bij TBYD, maar allemachtig 2 uur rijden. En de zaterdag gaan we wss weer :P

Ik wil donders graag heen maar heb weer eens het geld er niet voor :rolleyes:

Maanden heb je niks, en zo heb je er 2 achter elkaar. Nja, binnenkort naar Club r_AW mits ik met ubermuis Maykel mee kan want dat volk bij mij heeft er geen zin in :)

Je moet er van houden, en wil r_AW nog wel een keer mee maken :)

Lees verdomme ook wel weer dat ik een heel bruut feest gemist heb gisteren :(

Gisteren last minute nog naar Fusion the harderstylez geweest. Echt goed vermaakt daar :) was alleen rare tijd duurde van 19:00 tot 02:00 erna nog in Tilburg de stad in gegaan.

En daarna zijn we nog na een of andere discotheek in belgie geweest Lazzurra voor te afteren is namelijk tot 13:00 open zondag middag :p Wel top weekend gehad nu net pas thuis. Liep wel wat vaag volk zeg daar bij de Lazzurra :p Maar wat wil je anders op zulke tijdstippen haha.

Lees verdomme ook wel weer dat ik een heel bruut feest gemist heb gisteren :(

Het was echt gru-we-lijk vet!
Wat een feest! :D (en dat nog nuchter ook :#)

Tha Playah had er op een gegeven moment wel lekker de gang erin zitten :#
Amnesys draaide ook lekker hard, TOA is niet echt mijn ding, maar toch goed van genoten.

Rotator boven, wat een geweld! Heerlijk :D

Sorry Mich.. (:#)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=80sNY0S-Suk&feature=related"]2011-11-05 QORE 3.0 (03/04) - YouTube[/ame]

Denk dat ze het zelfde over jou zouden hebben gezegd :+

Viel wel mee die mensen waren echt erg :p volgens mij komen daar echt alle mensen bij elkaar die niet kunnen slapen om even te afteren tot zondag in de middag. Opzich wel relaxte sfeer daar, maar opeens zag ik dus een kerel in een rode jurk rond lopen. Dacht eerst dat zal ik wel verkeerd gezien hebben maar bleek dus echt een kerel te zijn :o

Wel chill om te afteren wel genoeg gasten daar waar je wel om kan lachen die zaten echt in hun eigen wereldje :p

Wat ook echt heel bizar was dat ze in die tent drugs gewoon toe laten. Is gewoon soort van discotheek en mensen gooien daar gewoon coke en pep op de tafel en gezellig met zn allen eraan. Stond ik toch wel even van te kijken had ik nog nooit eerder gezien :p

tribunes? Ik had vip en kon wel op die balkon's zitten. Tribune niet echt gezien.

Status
Not open for further replies.
Back