Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Cherrymoon is wel een stukkie belgie in.. Voor mij is het al ruim 1.5uur rijden en ik woon praktisch op de grens. Maar Cherrymoon is een dikke tent :D
En tek is echt vet! Veel vetter dan hardstyle, helemaal als het flink gepitched wordt.
Wie is die maat van je dan Bart?

Vroeger hadden we een tentje dat The-Site heette, daar liep de bpm meter van 150 naar 190 denk ik met jump/tek. Echt heeeel vet!

Die foto btw 8P sjezus

Cherrymoon is wel een stukkie belgie in.. Voor mij is het al ruim 1.5uur rijden en ik woon praktisch op de grens. Maar Cherrymoon is een dikke tent :D
En tek is echt vet! Veel vetter dan hardstyle, helemaal als het flink gepitched wordt.
Wie is die maat van je dan Bart?

Vroeger hadden we een tentje dat The-Site heette, daar liep de bpm meter van 150 naar 190 denk ik met jump/tek. Echt heeeel vet!

Die foto btw 8P sjezus

Dr Phunk is zijn dj naam. Ach ik woon ook practisch bij de grens mt belgie. Maar zijn vriendin rijd hem altijd naar optredens , dus kon gerust meerijden.

Draait regelmatig in Complex en Cherrymoon.

Zundert. Bloemencorso, clubhuis van Saturdayah (oid), het dorp met de meeste polen enzo :+

ff ontopic dan maar :P
Zaterdag qore 3.0! Gaan er meer?
Doorgaan waar ik afgelopen zaterdag bij the dj producer gebleven ben :#

Zundert is hier niet ver vandaan idd :P

Helaas geen Qore voor mij. Eerst volgende feestje is pas Try before you die.

Hier is staan voorlopig alleen Mainiax en Loudness in de planning.

Nu er geen schranz-area is met Awakenings met NYE moet daar ook nog ff een alternatief voor gezocht worden. Zal wel buiten NL worden denk ik.

2mob9mu.jpg

Sjors je staat er maar voor de helft op. En we hebben zelfs Zany op de achtergrond :o
Sexy beesten!

Nog foto's gevonden van Thrillogy op flugel site :p was wel geslaagd feestje ondanks mijn broertje gepakt was. Maar vond in de Brabanthallen toch altijd wel stukje leuker. Vond sfeer idd iets minder.

Lol lijk net blind aan een oog :p had een witte lens in aan een kant. Wat niet echt een succes was kreeg hem s'ochtends er bijna niet meer uit :p

23r3ho8.png

rwtkbn.png

Sexy beesten!

Argh :x
Degene naast mij had het iig wel begrepen, net op tijd wegschuiven achter de rest :#

edit: ah, sjors zo te lezen. Tis me niet echt gelukt een naam te onthouden, alleen Bartj is wel blijven hangen ;)

Status
Not open for further replies.
Back