Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #13

Status
Not open for further replies.
Ik moet zeggen dat ik de Brabanthallen beter vind. Hing niet echt een sfeer imo. Maaarrrr desalniettemin wel goed tof gehad! En nog paar mensen gemeet :P

Pff ik begin m'n vaste vriendengroepje echt zat te worden. "Kom we gaan vanavond naar Thrillogy". "Nee man, geen geld". Zelfde gebeurde al met Decibel, Dancevalley en Hardbass. Armoedzaaiers :(

Ik zit er momenteel echt helemaal door heen x(

Wat een helden feest joh..alletering :D. Totaal geen happydepeppyklapeensinjehandjes hardcore gehoord, zoals het ook hoort op een hardcore feest.

Ben alleen bij the dj producer geweest, tering, wat een geweld! :D
Nog wel een paar keer langs gelopen/ff blijven hangen maar meer niet..

hhz & wildstylez was dikke fail. aansteker moment van 1 uur lang ofzo. Ik had zelfs het idee dat gunz for hire het eerste kwartiertje er met de rem op ging. Zo traag en soft.

Hahahaha, dan voelde ik me nog minder voorschut lopen met me scheve bek. Kom net thuis mijn moeder was net wakker doet de deur open en het eerste wat ze zegt JESUS wat zie jij dr uit8P
Maargoed op de meeting weer een paar nieuwe gezichten bij de namen gespot:)

Foto zal morgen ofzo wel online staan drop ik hem gelijk hier.

Bij de meet viel het nog niet zo op, in tegenstelling tot anderen :#

Je kon ook precies zien wanneer het bij iedereen inklapte. Van half 12 tot 1 liep iedereen er nog redelijk normaal bij en daarna zag je praktisch iedereen met een scheve bek en pruilbekkie staan.

Waren teveel mensen wappie, en te ver weg. Sfeer was matig, zonde! Op decibel bijv. was het veel leuker/vrolijker
Zelf prima vermaakt trouwens :D

4 vrienden gingen om half 5 (nieuwe tijd) al naar huis 8P
tot half 7 met nog een maatje doorgegaan, nu net terug van 't werk :P

Op naar qore 3.0! :#

Haha toen zag ik er inderdaad nog vertoonbaar uit. Toen was ik net begonnen:+ Maar inderdaad over die sfeer viel me ook beetje tegen, brabanthallen hadden inderdaad wat meer sfeer.

Ik kwam uurtje later ofzo nog iemand tegen van de meet, geen idee wie, maar tering, kon de kleur van zn ogen niet meer zien ^^
Je bent trouwens écht een beer Bart :D

Ik weet al niet meer wie wie is :+ Behalve de mensen die ik altijd ff spreek :P

Ik herken je shirt nog, maar welk gezicht daar nou bij hoort.. :+
En iemand waarmee ik een tijdje heb staan te ouwehoeren, gezicht kan ik nog herinneren, maar de naam.. 8P

Ook nog ff met zany staan te praten, vroeg ik hoe het met de kleine was, 'die is al bijna 4!' 8P
wtf, ik weet nog dat ze bij in qontrol zeiden dat ie net geboren was :D Ga ik dan echt al zolang al die teringherriefeestjes af? :')

Hij zei btw dat ie bezig was met een feestje voor zn verjaardag rond maart/april ^^
beter in Outland net als in 2008 :#

Ik heb me goed vermaakt, kwart voor 7 nieuwe tijd liepen we naar buiten.
B-front zaal was echt veel te heet, zijn naar headhunterz gegaan int begin en zijn er niet meer weggegaan ook.

T was wel een flink lange avond, was de bob dus moest een beetje uitkijken met drinken. Nuchter duurt t wel lang:P

Was wel ff grappig de meeting idd. :) Benieuwd ook naar de foto. :D
Had nog ff met Dnstal staan praten en kwam Erwin later op de avond ook nog een keer tegen.

Vond het wel leuk eigenlijk. Jammer dat de zaal bij de afsluiter niet echt meer los ging.
Wel gewoon tot het eind gebleven en daarna lekker naar huis gelopen. 8)

2mob9mu.jpg

Sjors je staat er maar voor de helft op. En we hebben zelfs Zany op de achtergrond :o

Thrillogy was wel geslaagd, paar minpuntjes. Maar zal volgend jaar wel beter zijn.
Was helaas te laat voor de meeting, nog wel ff langs gelopen maar was al te laat :)

Nog wel wat mensen van hier tegen gekomen.

Is er iemand van hier weleens in de Cherrymoon geweest? En is dat wat? Maatje van me is vrij bekende Tek dj in belgie en moet daar binnenkort draaien. Hij vroeg of ik zin had om mee te gaan. Ben niet zo van de tek maar ach het is gratis :P

Tek is juist vet:7:D
Ik heb wel eens de hele middag/nacht in een tek area gestaan op een hs/hc feest:D Gaat er meestal harder op dan die softe handje klap hardstyle van tegenwoordig.
Zolang er maar geen 'hee-hooo' duwende Belgen zijn...;(

Ok ja tek is niet helemaal mijn ding , maar zal we er vast wel vermaken.
En die hee-hoo zijn inderdaad iets te fanatiek. Vorig jaar op Adrenaline er al aan dood ge-ergerd. Kwam ik zaterdag in de hardstyle zaal en je raad het al. Heeeeeeeeee Hooooooooooooooooo Heeeeeeeeee Hoooooooooo:X

Status
Not open for further replies.
Back