bartj HousePaus 16 June 2011 #661 alstublieft, mij hoor je niet klagen bij decibel Hardcore4lifeAmnesys CounterfeitDypraxEvil Activities Nitrogenetics Nosferatu Promo Tha Playah Live: Art of Fighters MC: TMC
alstublieft, mij hoor je niet klagen bij decibel Hardcore4lifeAmnesys CounterfeitDypraxEvil Activities Nitrogenetics Nosferatu Promo Tha Playah Live: Art of Fighters MC: TMC
M-artijn Well-Known Member 16 June 2011 #662 Na een hoop geruzie over kaartjes en geld heb ik geen zin meer om naar defqon te gaan. Ik heb nog 1 kaartje te koop voor het hele weekend. 100 Euro
Na een hoop geruzie over kaartjes en geld heb ik geen zin meer om naar defqon te gaan. Ik heb nog 1 kaartje te koop voor het hele weekend. 100 Euro
D dartmaster187 Well-Known Member 17 June 2011 #665 Hier ook weer 2 sjaak afhakers hoor :L Iemand nog interesse in twee kaarten defqon?
Erik. Running 18 June 2011 #667 ErwinZ said: Gewone of extended? Prijs? Click to expand... Ik heb ze gekocht Erwin .
ErwinZ GC Member 18 June 2011 #669 Erik. said: Ik heb ze gekocht Erwin . Click to expand... Crap! Achja, was toch niet voor mezelf. Ik heb ze al laaaang in huis :#
Erik. said: Ik heb ze gekocht Erwin . Click to expand... Crap! Achja, was toch niet voor mezelf. Ik heb ze al laaaang in huis :#
Erik. Running 18 June 2011 #670 ErwinZ said: Crap! Achja, was toch niet voor mezelf. Ik heb ze al laaaang in huis :# Click to expand... Nice! Zie je misschien volgende week nog wel even.
ErwinZ said: Crap! Achja, was toch niet voor mezelf. Ik heb ze al laaaang in huis :# Click to expand... Nice! Zie je misschien volgende week nog wel even.
M-artijn Well-Known Member 19 June 2011 #671 Voor de gene die nog een kaartje wil ik heb er nog 1 en die is 100% eerlijk !
ErwinZ GC Member 19 June 2011 #672 Erik. said: Nice! Zie je misschien volgende week nog wel even. Click to expand... Misschien wel ja! Fantasy Island gisteren was wel nice! Ging vooral om de gezelligheid, de muziek op de main was niet veel bijzonders. Heb meer bij de hardcore gestaan En niet te vergeten, zon! :W Wel veel wind en af en toe regen, maar verder echt lekker!
Erik. said: Nice! Zie je misschien volgende week nog wel even. Click to expand... Misschien wel ja! Fantasy Island gisteren was wel nice! Ging vooral om de gezelligheid, de muziek op de main was niet veel bijzonders. Heb meer bij de hardcore gestaan En niet te vergeten, zon! :W Wel veel wind en af en toe regen, maar verder echt lekker!
Erik. Running 19 June 2011 #676 Nu ik die kaartjes heb kan ik niet snel genoeg volgende week zijn :W! [ame="http://www.youtube.com/watch?v=C0uGrJqT1Wo"]YouTube - Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 1 Anthem 2011)‏[/ame]
Nu ik die kaartjes heb kan ik niet snel genoeg volgende week zijn :W! [ame="http://www.youtube.com/watch?v=C0uGrJqT1Wo"]YouTube - Noisecontrollers - Unite (Official Defqon 1 Anthem 2011)‏[/ame]
El Barto Yieeehaaaw... 20 June 2011 #678 Gaat er iemand naar Wish in Beek en Donk 2-3 juli? Eergisteren een combiticket via Groupon aangeschaft, altijd een geslaagd fiske
Gaat er iemand naar Wish in Beek en Donk 2-3 juli? Eergisteren een combiticket via Groupon aangeschaft, altijd een geslaagd fiske
bartj HousePaus 20 June 2011 #679 Iemand hier nog blij te maken met 1 Defqon kaartje? Maatje van me gaat niet mee want hij is gemaakt van suiker Mocht er interesse zijn hoor ik het wel prijs durf ik alleen nog niet te zeggen, wist die zelf nog niet.
Iemand hier nog blij te maken met 1 Defqon kaartje? Maatje van me gaat niet mee want hij is gemaakt van suiker Mocht er interesse zijn hoor ik het wel prijs durf ik alleen nog niet te zeggen, wist die zelf nog niet.
ErwinZ GC Member 20 June 2011 #680 Een vriendin van me stelde voor om zaterdag te rijden... Kan ik toch uit m'n plaat gaan! :winner: