This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.

Voor een eerste poging een feestje te organiseren vond ik het zeker niet verkeerd, de jongens kunnen ook prima draaien imo.

Hardcore ging echt snoeihard zeg })
 
Vannacht heerlijk los gegaan op Ruffneck en Ophidian. Maar toen Endymion weer de hitjes parade afspeelde was ik er al snel klaar mee. Toen Nosferatu eindelijk begon had ik der ook geen zin meer in en maar lekker op huis aan gegaan. Begin die fucking klap eens in je handjes mee blér setjes waarbij je om de 1,5 minuut weer 2 minuten stil staat steeds meer zat te worden :X
 
Begin die fucking klap eens in je handjes mee blér setjes waarbij je om de 1,5 minuut weer 2 minuten stil staat steeds meer zat te worden :X
+1
Vind aan hardstyle op feesten al niks meer aan door die kut breaks elke keer, maar sommige hardcore sets zijn niks beter:X
Geef mij dan maar frenchcore ofso:W

Trouwens Alcatrazz en 7th Sunday ook aanwezig.
Ga dus sowieso naar 6 festivals deze zomer9||6
 
Emporium, Ground Zero, Freshtival, Fantasy Island, Defqon, Decibel. Tot nu toe

Net combiticket voor Freshtival/Fantasy Island besteld. Geen idee wie er mee gaat of wat dan ook Achja, desnoods ga ik alleen, lopen toch genoeg bekenden :+
 
ik ben present op intents allebei de dagen, defqon, decibel, q-base, dominator, zwarte cross, lowlands en oerol :+
 
mensen van hier die bassrulers gaan zaterdag IPV emporium?
Of gaat echt iedereen emporium

Trouwens aanwezig bij
-bassrulers
-intents
-Ground zero
-Dance tour
-Pussy lounge @ the park
-Defqon
-Daylight festival
-Extrema
-Free festival
-Dominator
-decibel
Mysteryland

Weer ff genoeg festivals voor dit jaar lijkt me
 
Last edited:

Ja, ik ben van de partij Wel vanaf een uur of 6 pas denk ik. Helaas mis ik dan wel tatanka. Ik vind hem best leuk draaien namelijk maar hij staat zo vroeg.
Time table staat online btw

@ Dennis: Stuur maar ik een pm wat ze moeten kosten, waar je ze gekocht hebt enzo. Miss een maat van me die interesse heeft.
 
wie weet loop ik je wel tegen het lijf aad

Dikke kerel met een hempie en een korte broek en linker arm onder de tattoo's kan niet missen lijkt me zo
 
We zullen zien, ik weet nog niet eens wat voor kleding ik aandoe. Dat zie ik morgen wel, hangt van het weer af. Ik heb je nummer nog, miss sms ik nog wel als ik daar ben.
 
We zullen zien, ik weet nog niet eens wat voor kleding ik aandoe. Dat zie ik morgen wel, hangt van het weer af. Ik heb je nummer nog, miss sms ik nog wel als ik daar ben.


Oowja das waar ook
Wie weet tot morgen
 

pm
 
Status
Not open for further replies.