Ik gaat ook, maar dat zou je wel hebben begrepen. Ben echt kapot van me werkvakantie. Maar kan het niet maken, om bij me vrienden hun eerste feestje er niet bij te zijn.
Hoop in ieder geval dat ze genoeg bezoekers hebben om de kosten rond te hebben. Maar dat zou wel lukken als onze hele vrienden groep er is
+1Begin die fucking klap eens in je handjes mee blér setjes waarbij je om de 1,5 minuut weer 2 minuten stil staat steeds meer zat te worden :X
Hap;(6 maar? valt tegen
woehoeeee nog 3 dagen..
@twan meet ik je? wel lache toch
mensen van hier die bassrulers gaan zaterdag IPV emporium?
Of gaat echt iedereen emporium
Trouwens aanwezig bij
-bassrulers
-intents
-Ground zero
-Dance tour
-Pussy lounge @ the park
-Defqon
-Daylight festival
-Extrema
-Free festival
-Dominator
-decibel
Mysteryland
Weer ff genoeg festivals voor dit jaar lijkt me
We zullen zien, ik weet nog niet eens wat voor kleding ik aandoe. Dat zie ik morgen wel, hangt van het weer af. Ik heb je nummer nog, miss sms ik nog wel als ik daar ben.
Ja, ik ben van de partijWel vanaf een uur of 6 pas denk ik. Helaas mis ik dan wel tatanka. Ik vind hem best leuk draaien namelijk maar hij staat zo vroeg.
Time table staat online btw
@ Dennis: Stuur maar ik een pm wat ze moeten kosten, waar je ze gekocht hebt enzo. Miss een maat van me die interesse heeft.
Ik ook niet wel ff roepen als je me zien en nog herkendEmporiummmm! :W Hopelijk kan ik vanavond wel slapen