[5th] Douwe Lets Hiv... 14 May 2011 #502 Ik knal sowieso wel wij staan toch het halve feest te stampen denk
ErwinZ GC Member 15 May 2011 #503 :# Superbash was echt gaaf! :W Was lekker rustig en het knalde goed hard!
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 15 May 2011 #505 Mensen die zaterdag nog naar A Decade of Enzyme gaan in Zak? Wat heb ik daar zin in zeg, eindelijk weer een keer heerlijk naar de klote gaan op me favo muziek 8)
Mensen die zaterdag nog naar A Decade of Enzyme gaan in Zak? Wat heb ik daar zin in zeg, eindelijk weer een keer heerlijk naar de klote gaan op me favo muziek 8)
L Lucas. Well-Known Member 15 May 2011 #506 Hoe zit het eigenlijk als je een kaartje voor bv Sensation koopt op marktplaats. Kan je daarmee gewoon binnen komen legaal of zijn er allemaal trucjes o.i.d. die je moet gebruiken?
Hoe zit het eigenlijk als je een kaartje voor bv Sensation koopt op marktplaats. Kan je daarmee gewoon binnen komen legaal of zijn er allemaal trucjes o.i.d. die je moet gebruiken?
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 15 May 2011 #507 Kans bestaat dat de kaartjes meerdere keren verkocht worden, waardoor je dus kans hebt dat het kaartje geweigerd word en je niet binnen komt. Enige oplossing is meteen als de deuren open gaan naar binnen zodat jij iig de 1e bent, of kaarten ophalen bij die persoon thuis.
Kans bestaat dat de kaartjes meerdere keren verkocht worden, waardoor je dus kans hebt dat het kaartje geweigerd word en je niet binnen komt. Enige oplossing is meteen als de deuren open gaan naar binnen zodat jij iig de 1e bent, of kaarten ophalen bij die persoon thuis.
SebastianE No Blade 15 May 2011 #508 Gewoon geen kaarten via MP oid kopen, eerder via partyflock kopen van een actief member, en dan niet iemand die pas net een profiel heeft:+
Gewoon geen kaarten via MP oid kopen, eerder via partyflock kopen van een actief member, en dan niet iemand die pas net een profiel heeft:+
ErwinZ GC Member 15 May 2011 #509 Heb wel eens via marktplaats kaarten gekocht. Wel gewoon zelf opgehaald. Doe 't liever niet zo, maarja als 't niet anders kan
Heb wel eens via marktplaats kaarten gekocht. Wel gewoon zelf opgehaald. Doe 't liever niet zo, maarja als 't niet anders kan
MHRntt TJ-tuning 15 May 2011 #510 aad said: 9,50 euro dan vorig jaar, een beste stijging idd. Ik ga mijnes ook maar eens bestellen binnenkort, eerst nog even rondvragen wie er mee gaan. Click to expand... Komt door die klote regering met verhoogde btw die vanaf juli ingaat.
aad said: 9,50 euro dan vorig jaar, een beste stijging idd. Ik ga mijnes ook maar eens bestellen binnenkort, eerst nog even rondvragen wie er mee gaan. Click to expand... Komt door die klote regering met verhoogde btw die vanaf juli ingaat.
Weksel Rapido In Progress.. 16 May 2011 #511 decibel ook in the pocket! aardig lijstje nu .. emporium, harmony, 7th sunday, last world of wish, defqon, decibel, mysteryland
decibel ook in the pocket! aardig lijstje nu .. emporium, harmony, 7th sunday, last world of wish, defqon, decibel, mysteryland
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 16 May 2011 #512 nog veel mensen naar harmony of hardcore? mischien dat ik wel ga, kan wel wat afleiding gebruiken om mezelf even flink moet te maken en af te ranselen :#
nog veel mensen naar harmony of hardcore? mischien dat ik wel ga, kan wel wat afleiding gebruiken om mezelf even flink moet te maken en af te ranselen :#
Thomass euner 16 May 2011 #513 Weksel said: decibel ook in the pocket! aardig lijstje nu .. emporium, harmony, 7th sunday, last world of wish, defqon, decibel, mysteryland Click to expand... Dan zie ik jou vast wel ergens voorbij huppelen :+
Weksel said: decibel ook in the pocket! aardig lijstje nu .. emporium, harmony, 7th sunday, last world of wish, defqon, decibel, mysteryland Click to expand... Dan zie ik jou vast wel ergens voorbij huppelen :+
Loek92 Well-Known Member 17 May 2011 #514 evolution18 said: nog veel mensen naar harmony of hardcore? mischien dat ik wel ga, kan wel wat afleiding gebruiken om mezelf even flink moet te maken en af te ranselen :# Click to expand... Volgens mij niet zo veel van hier. Ik iig wel+pippi+
evolution18 said: nog veel mensen naar harmony of hardcore? mischien dat ik wel ga, kan wel wat afleiding gebruiken om mezelf even flink moet te maken en af te ranselen :# Click to expand... Volgens mij niet zo veel van hier. Ik iig wel+pippi+
Weksel Rapido In Progress.. 17 May 2011 #517 Thomass said: Dan zie ik jou vast wel ergens voorbij huppelen :+ Click to expand... Die kans zit er wel in jij bent alleen meer van de House toch ?
Thomass said: Dan zie ik jou vast wel ergens voorbij huppelen :+ Click to expand... Die kans zit er wel in jij bent alleen meer van de House toch ?
D dartmaster187 Well-Known Member 18 May 2011 #520 Kaartjes zijn alweer verkocht Last edited: 18 May 2011