This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #12

Status
Not open for further replies.
Kan denk ik wel zeggen dat Masters mijn vetste feest tot nu toe is!:love:
Plant nog wel ff gezien bij de wc, maar niet aangesproken ofso want jij kent mij sowieso niet

Mja, zo leer je mensen van het forum natuurlijk nooit kennen

Bart ook aangetikt op HC4L en keek me ook aan van, wie ben jij nou weer.
 
haha was omdat ik stikvaag was niet omdat ik je wss niet herkende
Ik zag een plat getrapt bekertje aan voor een portemonnee met geld
Dus dan kun je je er iets bij voorstellen he


Mijn excuses:*
 
Heb ook plugs van 27 euro, echt ziek, maar die dempen weer té goed, dus hoor nog beetje muziek en heel veel stemmen. Zonde geld.

Ik krijg er nu oordopjes van 133,-euro das heftiger. hopelijk werken ze goed.
Na mijn eerste feestje heb ik al een gehoorbeschadiging opgelopen. dus mag niet erger worden.
 
@ Intercooler, welke oordopjes heb jij dan?

Zat zelf te denken om die Noizzez Green (-24dB) te halen namelijk om eens te proberen. Anders zou ik voor die zachte otoplastieken op maat van Hans Anders gaan (€ 75,-). Maar eerst überhaupt maar eens testen hoe het bevalt.
 
Pff heb echt zin in zaterdag! :W

Keihard knallen op Knock-Out! Wie gaan er nou allemaal nog meer van hier?
 

die Noizzez green heb ik nu werken echt goed, maar lastig in/uit krijgen.
Wat eens verschil zeg jij zegt hans anders 75,-
ik ben dus bij beter horen gegaan 133,- voor otoplastieken
 
Ja voor €50,- heb je dus al harde otoplatieken bij Hans Anders. Ze beweren dus ook met vlak filter.

Vriend van me heeft net van die zachte laten maken daar. Ff kijken hoe hem dat bevalt...
 
Ik ga misschien ook wel trouwens...

Ff kijken of ik niet nog voor 10,- kaartje voor nightmare kan regelen ofzo last-minute. Veel meer is het ws toch niet waard met dat fuckin gordijn enzo. Dat UDC is gewoon drama.
 

Ik heb ook noizezz, met de zwaarste demping, neem de middelste of de lichtste, want met mijn doppen hoor ik echt veel teveel stemmen, en te weinig muziek.
 
Nightmare vind ik weer zo'n 13 in een dozijn editie, outdoor met Enzyme stage is veel vetter. Ahoy vind ik ook maar een poeptent. Weet nog niet of ik ga.
 
Status
Not open for further replies.